پروژه بوم کسب و کار شرکت ماریوت


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1402
نوع فایل
word - pdf
حجم فایل
7.550 KB
تعداد صفحات
7
تعداد بازدید
144 بازدید
۷۰,۰۰۰ تومان

 پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار شرکت سرمایه‌گذاری ادوارد جونز

ماریوت

ماریوت شرکت گردشگری آمریکایی است، که در زمینه ارائه خدمات هتلداری، مهمان‌نوازی و مدیریت بر مکان‌های اقامتی و رستوران‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌نماید. شرکت ماریوت در سال ۱۹۲۷ توسط جان ویلارد ماریوت در واشینگتن، دی. سی. راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای شبکه‌ای از ۳٫۸۰۰ شعبه در ۷۴ کشور جهان می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بتزدا، مریلند، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نزدیک معامله می‌شود و جزئی از شاخص اس اند پی ۵۰۰ به‌شمار می‌آید.

بوم مدل کسب و کار

 بوم مدل کسب و کار یک نمایش بصری از یک مدل کسب و کار است که تمام عوامل استراتژیک کلیدی را نشان می کند. به عبارت دیگر، یک مرور کلی، جامع و کامل از عملکرد شرکت، مشتریان، جریان های درآمد و موارد دیگر است.

بوم مدل کسب و کار اولین بار توسط الکساندر اوستروالدر، کارآفرین و مشاور سوئیسی ارائه شد، اما در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از بوم مدل کسب و کار به غیر از ارائه یک نمای کلی از مدل کسب و کار، این بوم ها شرکت ها را قادر می سازند تا استراتژی خود را تجسم و تجزیه و تحلیل کنند. این شامل به‌روزرسانی مدل در حین تکامل شرکت، مانند تغییرات در بازار، جریان‌های جدید یا توسعه است.

 

پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار برای سامانه ۱۱۸

 

فهرست مطالب

۱- بخش بندی مشتریان
۲- ارزش پیشنهادی
۳- کانالهای توزیع
۴- ارتباط با مشتریان
۵- جریان های در آمدی
۶- منابع کلیدی
۷- فعالیت های کلیدی
۸- شرکای کلیدی
۹- ساختار هزینه ها

۷ صفحه Word وPDF

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.