نقد مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات، رضایت مشتری و ارزش مشتری بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1403
نوع فایل
word - pdf
حجم فایل
7.645 KB
تعداد صفحات
4
تعداد بازدید
62 بازدید
۷۵,۰۰۰ تومان

پروژه نقد مقاله نقد مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات، رضایت مشتری و ارزش مشتری بر وفاداری مشتریان با میانجیگری کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

چکیده مقاله

هدف این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش مشتری و رضایت مشتری بر وفاداری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. در این پژوهش وفاداری به عنوان متغیر وابسته و کیفیت خدمات، رضایت مشتری و ارزش مشتری به عنوان متغیرهای مستقل، و کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان متغیر میانجی می باشند. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بانک توسعه صادرات شعب شمال تهران میباشند که از طریق فرمول کوکران انداره نمونه ۳۸۴ مشتری میباشد. روش پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی با رویکرد کاربردی میباشد. روش گرد آوری اطلاعات از روش کتابخانه ای و پیمایشی است. روش آزمون فرضیه های تحقیق از طریق تحلیل عاملی و معادلات ساختاری می باشد. نتایج تحقیق نشان داد کیفیت خدمات، رضایت مشتری و ارزش مشتری بر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مستقیم و معناداری دارد و کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز تأثیر مستقیمی بر وفاداری مشتریان دارد. در این بین از بین متغیرهای مستقل، کیفیت خدمات بیشترین تاثیرگذاری را بر وفاداری مشتری دارد. که بر این اساس پیشنهاداتی ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.