پروژه کمپین تبلیغاتی شرکت چی توز


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1403
نوع فایل
powepoint - PDF
حجم فایل
8.585 KB
تعداد صفحات
98 اسلاید
تعداد بازدید
33 بازدید
۲۰۰,۰۰۰ تومان

http://modir3-3.ir/images/cheetoz01.PNG

http://modir3-3.ir/images/cheetoz02.PNG

 

شرکت دینا

شرکت صنایع غذایی دینا، سازمانی فعال و پیشرو در زمینه تولید و ارائه محصولات غذایی و نوشیدنی است. هولدینگ دینا همواره رضایت مشتریان خود را مد نظر داشته است. در این مسیر با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین، سیستم‌های مدیریت کیفیت و رعایت الزامات، مقررات و استاندارهای ملی و بین‌المللی، همواره نیازمندی‌های مشتریان خود را با هدف افزایش سطح بهداشت محصولات غذایی و سلامت جامعه تامین می‌نماید. شرکت صنایع غذایی دینا با در نظر گرفتن سلایق مصرف‌کنندگان و به روز بودن طعم‌ محصولات تولیدی همچنان خود را شریک لحظات خوش هموطنان می‌داند. و امروز، گروه صنایع غذایی دینا که نزدیک به ده شرکت را در اختیار دارد، تجربه شصت ساله‌اش را در اختیار یک خانواده بزرگ قرار داده است تا شاهد بهترین نتیجه‌ها باشد.

شرکت صنایع غذایی دینا به عنوان یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین تولید کننده‌های چیپس، سیب‌زمینی و اسنک فعالیت خود را با پشتوانه تجربه ۳۰ ساله در فعالیت صنعتی، در سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در طول سال‌های فعالیت دینا، تمرکز شرکت همواره بر روی نوآوری و ارتقای سطح کیفی محصولات مطابق با نیاز مخاطبان بوده‌است تا بتواند با ارائه بالاترین کیفیت و تنوع در محصولات (کوکی، آجیل، سریال صبحانه و…)، لحظه‌های خوشی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

چشم انداز شرکت

چشم انداز شرکت صنایع غذایی دینا تبدیل شدن به یکی از پنج شرکت برتر صنایع غذایی در خاورمیانه است. این شرکت همواره به اصول و تعهدات کیفیتی خود پایبند بوده و در صدد است تا با ارائه بهترین محصولات با بهترین کیفیت سهم بازار خود را بطور مداوم رشد داده و بتواند نیاز بازارهای داخل و خارج از کشور را از لحاظ وجود مواد غذایی و نوشیدنی اصیل برطرف کند.

ماموریت شرکت

ما در شرکت صنایع غذایی دینا ماموریت‌های گسترده‌ای داریم. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های ماموریت ما این است که به طور مداوم به دنبال فرصت‌های بالقوه براساس نیاز‌های مردم باشیم. ما می‌خواهیم همه افراد در سراسر جهان، محصولات و خدمات جدید مارا در بالاترین سطح کیفیت و به عنوان یک محصول ارزشمند بشناسند. ما تلاش می‌کنیم تا مردم زندگی سالم‌تر و پر انرژی‌تری داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.