پروژه بوم کسب و کار شرکت زرین پال


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
نوع فایل
word - pdf
حجم فایل
7.550 KB
تعداد صفحات
10
تعداد بازدید
179 بازدید
۷۰,۰۰۰ تومان

پروژه بوم کسب و کار شرکت زرین پال

درگاه پرداخت اینترنتی، از خدمات زرین‌پال به‌شمار می‌رود که جهت بهبود فرایند مالی مشاغل خرد و کلان، به واسطه فروش محصولاتشان در مقایسه با دیگر روش‌ها نظیر پرداخت در محل تعبیه شده‌است. از مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت زرین‌پال، قابلیت مسیردهی هوشمند مشتریان به سریع‌ترین درگاه پرداخت با بیش‌ترین نرخ تراکنش موفق است. درگاه پرداخت اینترنتی از قابلیت اتصال همزمان به درگاه‌های متنوع و معتبر شاپرکی (PSPها) برخوردار است. به این صورت‌که کاربران را به سریع‌ترین و مطمئن‌ترین درگاه بانکی منتقل می‌کند و باعث افزایش درصد تراکنش‌های موفق می‌شود.

از دیگر سرویس‌های زرین‌پال می‌توان به زرین‌کارت اشاره نمود. زرین‌کارت یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که به یک حساب بانکی متصل تعلق دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های زرین‌کارت این است که به‌واسطه کارمزد پایین‌تر و تسویه‌حساب سریع‌تر، به کنترل سرمایه‌های در حال گردش و تسریع فرآیندهای مالی کسب و کارها کمک می‌کند.

  • بخش مشتری

 شرکت‌ زرین پال در زمینه ارائه زیرساخت‌های پرداخت برای فعالین حوزه تجارت الکترونیکی و تسهیل انتقال وجوه به صورت الکترونیکی فعالیت می‌کند. زرین‌پال از جمله اولین شرکت‌هایی است که موفق به اخذ تاییدیه پرداخت‌یاری از شاپرک گردید. زرین‌پال امکان خرید بر بستر اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و امروزه بیش از یک‌میلیون کاربر از خدمات آن استفاده می‌نمایند.

  • ارتباط با مشتریان

شرکت زین پال با توسعه تیم پشتیبانی خود به دنبال ارائه خدمات رضایتبخش به مشتریان خود می با شد. این شرکت با توجه به خدمات مالی، خدمات مدیریت پرداخت و دریافت و ارائه انواع درگاه های پرداخت مختص سایت و شبکه اجتماعی به دنبال ارائه انواع خدمات درگاه پرداخت به مشتریان خود می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.