پروژه کلاسی پاسخ سوالات تحلیلی در نظریه های مدیریت پیشرفته


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1402
نوع فایل
word - pdf
حجم فایل
6.635 KB
تعداد صفحات
19
تعداد بازدید
127 بازدید
۴۸,۰۰۰ تومان

پاسخ سوالات تحلیلی در نظریه های مدیریت پیشرفته

سوال۱: استراتژی نوظهور نوعی رویکرد کنش گرایانه به استراتژی سازمان است که بر انعطاف پذیری،پویایی و سرعت انطباق با تحولات محیطی تمرکز دارد. بر این اساس که استراتژی توسط کنش های اعضای سازمان شکل می گیرد.استراتژی نوظهور با چه چالش هایی مواجه است؟ چه راه کارهایی را برای حل چالش های آن ارائه می کنید؟

سوال۲: یکی از مهمترین انتقادات پارادایم کنشگری به دیدگاه ساختارگرایی ایجاد شکاف و جدایی میان عرصه ساختار و کنش است.براین اساس، نظریه پردازان کنشگرا با طرح دیدگاهی متقابل، مدعی هستند اجرا بر تدوین مقدم است.تحلیل کنید منظور از چنین دیدگاهی چیست؟ اصولا این دیدگاه چگونه می تواند در سازمان هاپیاده سازی شود؟

سوال۳: فرهنگ در پارادایم کنشگری به عنوان مفهومی مهم و اساسی در نظر گرفته می شودکه ساختار سازمان،استراتژی، و اهداف را تحت تآثیر قرار می دهد.متفکران کنشگرایی همچنین نقش فرهنگ را در پیاده سازی سیستم های سازمانی نظیر مدیریت دانش و مدیریت عملکرد بسیار مهم تلقی می کنند.در صورتی که یک سازمان در نظر داشته باشد براساس رویکرد کنشگری در فرهنگ ، اقدام به توسعه کار تیمی نماید ، چگونه و طی چه مراحلی می تواند چنین هدفی را محقق سازد؟

سوال۴: ساختار وظیفه ای بر اساس رویکرد بوروکراتیک و متاثر از دیدگاه ساختارگرایی طی سالیان متمادی به عنوان ساختار رسمی غالب توسط بسیاری از سازمان ها به کار گرفته شده است.یک سازمان در تلاش است چنین ساختاری را با یک ساختار منعطف تر نظیر پروژه ای یا ماتریسی جایگزین نماید.تحلیل کنید چگونه می تواند چنین اقدامی را صورت دهد؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.