پروژه فعالیت تسلا در شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1402
نوع فایل
word - pdf
حجم فایل
220 KB
تعداد صفحات
6
دسته بندی
تعداد بازدید
197 بازدید
۴۸,۰۰۰ تومان

فعالیت تسلا در فیسبوک

نفوذ روزافزون شرکت های فناوری در چند دهه اخیر چیزهای زیادی را تغییر داده است و به نظر می رسد رویکرد استاندارد در روابط رسانه ای یکی از آنها باشد. بسیاری از شرکت های فناوری ارتباطات را به عنوان یک اولویت استراتژیک تجاری نمی بینند. در عوض، روابط رسانه ای به عنوان یک تاکتیک بازاریابی یا تولید کننده تبلیغات تلقی می شود.

شرکت تسلا از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک اطلاعات و اخبار خود را با کاربران خود به اشتراک می گذارد. زیرا امروزه تفکرات مدیریت شرکت نقش بسزایی در تصمیمات سهامداران شرکت دارد و این ارزش گذاری برند برای سرمایه گذاران و بازار سهام مهم است. برای جلوگیری از هرگونه احتمال مطبوعات منفی، ممکن است وسوسه انگیز باشد که به طور کلی از رسانه ها صرف نظر کنید و کاملاً روی کانال های دارای مالکیت و پولی متمرکز شوید که در آن می توانید پیام را کاملاً کنترل کنید. اما ارزش برند شما صرفاً توسط وب سایت یا حضور اجتماعی شما تعیین نمی شود، بلکه بر اساس ارتباط، اعتبار و نحوه تمایز شما از رقبا است. برای اینکه شهرت خود را به بهترین شکل بسازید، سرمایه گذاری فراتر از ارتباطات محصول مهم است. ارتباطات برند و رهبری فکری به همان اندازه ضروری هستند. شرکت تسلا با حضور خود در شبکه اجتماعی فیسبوک توانسته به این امر مهم فائق آید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.