پروژه بوم مدل کسب و کار امریکن اکسپرس


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1402
نوع فایل
word
حجم فایل
5667 KB
تعداد صفحات
13
تعداد بازدید
154 بازدید
۷۰,۰۰۰ تومان

بوم کسب و کار امریکن اکسپرس

http://modir3-3.ir/images/stra%20american%20epress.png

مدل کسب و کار امریکن اکسپرس بر ارائه خدمات مالی و مسافرتی به مشتریان خود متمرکز شده است. هر دوی این خدمات از طریق ارائه کارت اعتباری و کارت شارژ انجام می‌شود، که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا با انعطاف‌پذیری بیش از حد در هر مکان و هر زمان، پرداخت‌ها را انجام دهند. امریکن اکسپرس با ضمیمه کردن مقداری کارمزد به کارت‌های اعتباری مورد استفاده دارندگان کارت و همچنین با جمع‌آوری سود موجودی پرداخت نشده، درآمد ایجاد می‌کند.

یکی از راه‌های متمایز شدن امریکن اکسپرس از سایر شرکت‌های صادرکننده کارت این است که عمدتاً بر ارائه کالاها و خدمات گران‌قیمت برای مشتریانی که مایل به پرداخت هستند تمرکز می‌کند. همچنین خدمات مسافرتی مانند رزرو هتل، اتومبیل، پرواز و اتومبیل کرایه ارائه می دهد.

بخش های مشتریان

مشتریان، قلب هر مدل کسب و کاری را تشکیل می دهند. بدون مشتریان سودآور هیچ شرکتی نمی تواند در بلند مدت دوام آورد. به منظور برآورده کردن بهتر نیازهای مشتریان، شرکت ممکن است آنان را در بخش هایی جداگانه برحسب نیازهای مشترک، رفتارهای مشترک و سایر ویژگی ها گروه بندی کند.

ارزش های پیشنهادی

ارزش پیشنهادی دلیل ترجیح یک شرکت نسبت به سایر شرکت ها توسط مشتریان است. هر ارزش پیشنهادی متشکل از بسته ای منتخب از محصولات و یا خدمات است که نیازهای یک بخش خاص از مشتریان را برآورده می نماید. بنابراین ارزش پیشنهادی، مجموعه یا بسته ای از منافع است که شرکت به مشتریان پیشنهاد می دهد.

ارزش پیشنهادی شرکت American Express عبارتند از:

  • دارندگان کارت ممتاز: این بازار متشکل از افراد و شرکت‌هایی است که آماده پرداخت هزینه‌های سالانه برای کارت‌های اعتباری و شارژ با ویژگی‌های لوکس، از جمله دسترسی VIP به سالن‌های فرودگاه، خدمات دربان، هدیه‌های سفر، برگشت نقدی و جوایز هستند. کارت Platinum و The Centurion Card دو کارت انتخابی ممتاز از American Express هستند که برای مصرف‌کنندگانی با عادت‌های خرج کردن بالا طراحی شده‌اند و مزایا و جوایز مختلفی را ارائه می‌دهند. آمریکن اکسپرس با همکاری با ارائه دهندگان خدمات مسافرتی و فروشگاه های سطح بالا، مانند هتل های مجلل، خطوط هوایی، و خطوط پوشاک گران قیمت، این بخش مشتریان را نیز هدف قرار می دهد.

کانال های توزیع

کانالهای توزیع و فروش، ارتباطی واسط میان شرکت با مشتریان آن می باشند. کانال ها نقاط تماس با مشتری هستند و نقش مهمی را در تجربه مشتری ایفا می کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.