مدیریت استراتژیک شرکت گردشگری گردشگران


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1403
نوع فایل
word-powerpoint
حجم فایل
635 KB
تعداد صفحات
27 صفحه word ــ 45 اسلاید powerpoin
دسته بندی
تعداد بازدید
213 بازدید
۷۵,۰۰۰ تومان

مدیریت استراتژیک شرکت گردشگران

  • چشم انداز شرکت
  • مأموریت شرکت مسافرتی گردشگران
  • مدل های تجارت الکترونیکی شرکت مسافرتی گردشگران
  • ماتریس SWOT شرکت مسافرتی گردشگران
  • ارزیابی عوامل داخلی (IFE) شرکت مسافرتی گردشگران
  • ارزیابی عوامل خارجی (EFE) شرکت مسافرتی گردشگران
  • ماتریس بررسی رقابت (CPM) شرکت مسافرتی گردشگران
  • ماتریس SWOT شرکت مسافرتی گردشگران
  • تدوین استراتژی شرکت مسافرتی گردشگران
  • ماتریس BCG شرکت مسافرتی گردشگران
  • ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک شرکت مسافرتی گردشگران
  • ماتریس استراتژی اصلی شرکت مسافرتی گردشگران
  • تحلیل ۷c برای طراحی سایت شرکت مسافرتی گردشگران

۲۷ صفحه word ــ ۴۵ اسلاید powerpoin

 

مدل های تجارت الکترونیکی

مدل های تجارت الکترونیکی معمولا به وسیله ترکیبی از بازنمایی های غیر رسمی، متنی، شفاهی، گرافیکی موقتی مورد نمایش داده می شوند اما این بازنمودها معمولا باعث محدود شدن درک واضح مسائل تجارت الکترونیکی که سهامداران با آن رودررو هستند می شوند و اغلب شکاف میان مدیران تجاری و توسعه دهندگان IT را که باید سیستم های اطلاعاتی تجارت الکترونیکی را ایجاد نماید عمیق تر می کنند.

روش های مربوط به تحلیل سیستم های IT، معمولا دارای نوع جانبداری تکنولوژیکی هستند و عموما ملاحضات تجاری را به خوبی منعکس می کنند. در عین حال رویکردهای متعلق به علوم تجاری غالبا فاقد استحکام لازم برای توسعه سیستم های اطلاعاتی هستند. ادغام تجارت و مدل سازی IT، مسلما به نفع صنعت خواهد بود زیرا تلفیق تجارت و سیستم ها IT، مدتی است که یکی از ویژگی های بازار تجارت الکترونیکی شده است. در پروژه های تجارت الکترونیکی نشان دادن چیزهای ارزشی در میان دست اندرکاران معین مهم است زیرا طرح های جدیدی را می توان به سهولت به زنجیره خریدار – فروشنده اضافه کرد یا آنها را کنارگذاشت. این فرآیند واسطه گری (Intermadiation) و حذف واسطه گری (Disintermediation) نشان دهنده ریسک های خاص تجارت الکترونیک برای فروشندگان سنتی است.

مدل Store front:

امروزه خرید online از امور روزمره در دنیا به شمار می رود که در عین حال از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار است طبق آمار موجود در پایان سال ۹۹ حدود ۵۵ میلیون نفر یعنی ۶۰ درصد از کاربران اینترنت به صورت online خرید کرده اند. مدل را می توان تداعی گر کلمه e-businss در ذهن کاربران دانست، زیرا اکثر آنها واژه e-businss را معادل Store front می دانند.

 مدل Dynamic Pricing:

وب همان گونه که روش های تجارت را دگرگون کرد تغییراتی در نحوه قیمت در نحوه قیمت گذاری کالاها نیز ایجتد نمود. کمپانی های هم چون  Priceline(www.oriceline.com) و  madia(www.Imadia.com) این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته اند تا قابقهای پیشنهادی خود را درموردکالاها و خدمات بیان کنند. بسیاری از سایت ها با استفاده از راهبردهای منتخب در شرکت با دیگر سایت ها و همچنین ارائه تبلیغات تجاری، محصولات خود را با قیمتی مناسب و بسیار نازل و یا حتی رایگان عرضه می کنند. مبادله خدمات و ایجاد تحقیقات از دیگر روش های مورد استفاده شرکت ها برای جلوگیری از افزایش قیمت ها ست.

مدل Name-Your-Price:

مدل تجاری Name-Your-Price این امکان را دراختیار مشتریان قرارمی دهد تا قیمت کالا و سرویس های مورد نظرشان را تعیین کند(سایت www.oriceline.com مثال مناسبی در این مورد است).
بسیاری از شرکت هایی که از این مدل تجارت تبعیت می کنند با پیشگامان عرصه هایی چون حمل ونقل، واگذاری اعتبار و صنایعی دیگر از این دست، دارای نوعی مشارکت هستند. این صنایع پس از دریافت بهای مطلوب مشتری تصمیم به فروش کالا و یا خدمات خود می گیرند.

مدل Comparison Pricing:

مدل Comparison Pricing این امکان را برای مشتری فراهم می سازد تا با جستجو درمیان تمامی تجار اینترنتی، کالا و یا خدمات دلخواهشان را با نازل ترین بها بیابند (همان طور که در سایت Bottomdollar.com)، مشاوره خواهید کرد که این سایت ها غالبا درآمد خود را از راه شرکت با برخی از تجار به خصوص بدست می آورند. بدین ترتیب شما باید در استفاده از این خدمات دقت کنید زیرا الزاما پایین ترین قیمت موجود بر روی وب را دریافت نکرده اید. این در حالی است که دیگر سایتها مشابه به امید کسب مشتریان بیشتر معروفترین فروشگاه های اینترنتی را جستجو می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.