پروژه رنگ برند و بسته بندی اپل

توضیح پروژه: بررسی رنگ آرم و بسته بندی محصولات شرکت اپل در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان

فرمت: pdf ،Word

http://modir3-3.ir/images/tarikh.png تعداد صفحات: ۵ صفحه

 

مدیریت استراتژیک شرکت اپل (Apple)

پروژه رنگ برند و بسته بندی اپل

این پروژه یک پروژه کلاسی در پاسخ به سوالات ذیل در رابطه با شرکت اپل می باشد.

  • آیا شرکتی که در سطح جهانی فعالیت می کند باید رنگ آرم و بسته بندی اش را متناسب با هر منطقه جغرافیایی تغییر دهد؟
  • چگونه ممکن است این موضوع بر نگرش مصرف کننده نسبت به شرکت و محصولاتش تاثیر گذارد ؟

۵ صفحه Word و Pdf

 

تاریخچه شرکت اپل

شرکت اپل (Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (pple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.

این شرکت در دهه‌ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود. اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد. همچنین این شرکت در زمینه‌ٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند. مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز است. وی همراه با استیو وزنیاک بنیانگذار شرکت نیز بوده‌ است.

تاثیر رنگ بر محصولات

رنگ یکی از قویترین ابزارهایی است که شرکت بوسیله آن باید پیام ذهنی را برساند. رنگ می تواند در نمادینه کردن ایده و القای معنی موثر باشد و نشانگر وابستگی به یک فرهنگ است. روابط رنگی موفق، میزان استقبال مردم از محصول یا کارهای خدماتی سفارش دهنده هر تبلیغ را مشخص می کند. رنگ در هر کار راهنمای رسیدن به نقطه پایانی آن است و به کمک آن ساختار برنامه با تقسیم به بخش های گوناگون پربارتر می شود. رنگ بطور کلی می تواند با نشان دادن تاکید حالت مورد نظر را انتقال دهد…

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

125 بازدید