مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران

مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران

http://modir3-3.ir/images/tehran_university-strategic-management.gif

تاریخچه دانشگاه تهران

تاسیس دانشگاه که با آغاز آشنایی جدی ایرانیان با مغرب زمین مقارن افتاده بود دانشـگاه را به بستر اصلی ارتباط با تمدن مغرب زمین و علوم جدید تبدیل کرد. از آغاز فعالیت‌های آموزشی دانشگاه تهران، تاکنون، همواره افراد شایسته وشخصیت‌های برجسته و چهره‌های صاحب‌نامی در آن به تدریس یا تحصیل پرداخته‌اند که اینجا با صرف‌نظر از اسامی فعالان کنونی در عرصه‌های سیاست، اجتماع، علم و هنر، فقط به نام چند تن از درگذشتگان اشاره می‌شود.

پردیس دانشـگاه تهران که از جنوب به خیابان انقلاب، از شمال به خیابان پور سینا و از شرق و غرب به ترتیب به خیابان‌های قدس و ۱۶ آذر محدوداست در سال ۱۳۱۳ ه. ش در مساحتی به وسعت ۲۱ هکتار تاسیس شد. در این مجموعه ساختمان دانشکده‌های هنرهای زیبا، ادبیات و علوم انسانی، علوم، فنی، حقوق و علوم سیاسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و ساختمان کتابخانه مرکزی – که از مهمترین کتابخانه‌های کشور به شمار می‌آید و مسجد دانشـگاه واقع شده است.

دانشکده‌های علوم اجتماعی، علوم تربیتی، کوی دانشـگاه، اقتصاد، الهیات و معارف اسلامی به ترتیب در امیرآباد شمالی و خیابان مطهری واقع شده‌اند.

حوزه فعالیت دانشگاه

ارائه خدمات آموزشی

 

جهت سفارش پروژه بالا بر روی سفارش پروژه زیر کلیک نمایید.
در صورت تمایل به خرید پروژه های آماده مدیریت استراتژیک بر روی پروژه های آماده کلیک نمایید.

[maxbutton id=”1″] [maxbutton id=”2″]

 

محتویات پروژه که بعد سفارش انجام می شود (به علاوه آیتم های مورد نظر مشتری):

تاریخچه دانشگاه تهران، ماموریت دانشگاه تهران، چشم انداز دانشگاه تهران، اهداف دانشگاه تهران، استراتژی دانشگاه تهران، خط مشی ها دانشگاه تهران، خدمات دانشگاه تهران، ارزش ها دانشگاه تهران، تحلیلSWOT دانشگاه تهران، تجزیه و تحلیل عوامل داخلی (IFE) دانشگاه تهران، تحلیل نمره نهایی عوامل داخلی (IFE) دانشگاه تهران، تجزیه و تحلیل عوامل خارجی (EFE) دانشگاه تهران، گروه مشاوران بوستون دانشگاه تهران، ماتریس QSPM دانشگاه تهران، نقشه استراتژی، منابع

پشتیبانی شبانه روزی سایت مدیر 123

تماس با ما

191 بازدید