پروژه طراحی تجربه مشتری در سایت ebay

عنوان پروژه: طراحی تجربه مشتری در سایت ebay

تعداد صفحات: ۸

فرمت:  pdf و Word

 

[stextbox id=”grey” caption=”قسمتی از مطالب پاورپوینت” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

بخشی از مطالب فایل

انواع سرویس‌ها در eBay

eBay سرویس‌های بسیار متنوع و کار آمدی را برای کاربرانش فراهم کردهاست که می‌توانیم به صورت فهرست وارد چندین مورد اصلی آن را اینگونه بیان کنیم:

۱. حراجی الکترونیکی: به این مورد به صورت مبسوط خواهیم پرداخت اما به عنوان یک توضیح کوتاه فروشنده یک کالا را روی وب‌گاه قرار می‌دهد، سپس یک قیمت پایه برای حراجی آن تعیین می‌کند و نیز یک زمان مشخص را برای اتمام زمان حراجی اعلام می‌کند (۱ روز، ۳ روز، …) که در پایان آن به بیشترین قیمت پیشنهادی کالا تحویل داده می‌شود.

۲. همین حالا بخرید: علاوه بر اینکه کسی قیمت پایهای را برای حراج کالایش تعیین می‌کند می‌تواند یک قیمت ثابت را معرفی کند که هر کسی که خواست بدون شرکت در حراجی با پرداخت آن قیمت صاحب کالا شود. در حقیقت یک جور تعیین سقف برای حراجی است.

۳. قیمت ثابت: در این مدل فرد فروشنده یک قیمت ثابت را برای فروش کالایش تعیین می‌کند و اولین فردی که بتواند با آن قیمت کالا را خریداری کند صاحب آن کالا می‌شود.

۴. همان حالا بخواهید (مطرح کردن نیازها): در این سیستم برای مثال یک مشتری اعلام می‌کند که حاضر است یک ماشین با مدل X را با قیمت Y خریداری کند، سپس فروشندگان در میان مشتریان جستجو می‌کنند و فردی که مناسب کالایشان است پیدا می‌کنند و در این صورت کالا را به او می‌فروشند.

۵. eBay Stores: سرویس دیگری که eBay به مشتریانش ارائه می‌دهد استفاده از امکان راه اندازی فروشگاههای شخصی است که در آن امکانات پرداخت و قرار دادن کالا برای فروش با قیمت ثابت فراهم است. در نتیجه یک درگاه برای فروشگاههای دیگر هم قرار می‌گیرد.

۶. Half.com: یکی از وب‌گاههای زیر مجموعه eBay است که در آن چندین نوع کالای خاص با قیمت ثابت به فروش می‌رسند. از جمله این کالاها CDها و DVDها و کتاب‌های مختلف و بازی‌های رایانهای و ابزارهای این بازی‌ها هستند.

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

157 بازدید