پروژه بوم مدل کسب و کار کردیت پلانت موران (Elorion Plante)

عنوان پروژه: اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار شرکت پلانت موران

فرمت: Word ،Pdf

بوم مدل کسب و کار پلانت موران

شرکت پلانت موران

شرکت پلانت موران یکی از شرکت مالی بزرگ فعال در ایالات متحده آمریکا می باشد. این شرکت در زمینه حسابرسی، حسابداری، مالیاتی، مشاوره، بانکداری سرمایه گذاری و مدیریت ثروت فعالیت می کند. این شرکت توسط الوریون پلانت[۱] در سال ۱۹۲۴ تأسیس شد. پلانت موران، در  ساوتفیلد، میشیگان واقع شده است این شرکت بیش از ۳۰۰۰ کارمند دارد و ۲۷ دفتر در میشیگان، اوهایو، ایلینوی، کلرادو، و در مکزیک، هند، ژاپن و چین دارد.

در سال ۲۰۲۱، مجله فورچون، پلانت موران را در رتبه ۹۱ در فهرست فورچون از ۱۰۰ شرکت برتر برای کار در سال ۲۰۲۱ بر اساس نظرسنجی کارکنان در مورد رضایت قرار داد. این بیست و سومین سال متوالی بود که این شرکت در این فهرست قرار گرفت.

بخش مشتری

شرکت های دولتی و خصوصی و شرکت های حسابرسی خصوصی همچنین کسب و کارهای کوچک و متوسط برای حسابداری و مدیریت امور مالی و حسابرسی از محصولات شرکت پلانت موران استفاده می کنند.

ارتباط با مشتریان

مشتریان شرکت پلانت موران از طریق سایت با شرکت آشنا می شوند و شرکت با ارائه خدمات و محصولات متنوع و پشتیبانی همه جانبه به جلب رضایت مشتری می پردازد. شرکت همچنین از طریق پنل کاربری نرم افزارهای مای آنان را از آخرین اخبار و خدمات خود مطلع خواهد ساخت و با آنان در ارتباط خواهد بود. 

پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار برای سامانه ۱۱۸

 

فهرست مطالب

۱- بخش بندی مشتریان
۲- ارزش پیشنهادی
۳- کانالهای توزیع
۴- ارتباط با مشتریان
۵- جریان های در آمدی
۶- منابع کلیدی
۷- فعالیت های کلیدی
۸- شرکای کلیدی
۹- ساختار هزینه ها

۴  صفحه Word وPDF

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

70 بازدید