پرسشنامه عوامل حیاتی موفقیت استراتژی های مختلف بانک

http://modir3-3.ir/images/goals-modir123.com.png هدف پرسشنامه: تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای ایجاد استراتژی های مختلف بانک

فرمت: Word

?تعداد سوال: ۲۵ سوال

شیوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

 

[stextbox id=”grey” caption=”توضیحات” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

پرسشنامه عوامل حیاتی موفقیت استراتژی های مختلف بانک

پرسشنامه فوق عوامل حیاتی موفقیت استراتژی با هدف ارزیابی تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای ایجاد استراتژی های مختلف در بانکداری در سال ۱۹۹۹ طراحی گردیده است این پرسشنامه متشکل از ۲۵ سال می باشد. سوالات پرسشنامه بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت (کاملاً موافقم تا کاملاً مخالفم) طراحی شده است. شیوه نمره گذاری در فایل پرسشنامه بطور کامل تشریح گردیده است.

پرسشنامه فوق برگرفته از مقاله بیس انگلیسی می باشد و از نظر پایایی و روایی دارای پشتوانه علمی معتبر می باشد که توسط اساتید این رشته مورد تایید و بررسی قرار گرفته است. همچنین بعد از خرید پرسشنامه فایل مقاله بیس پرسشنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا راهنمای خوبی برای پژوهش و یا پایان نامه دانشجویان باشد.

امروزه بانک های زیادی در سرتاسر جهان تاسیس گردیده اند که با افزایش تعداد این بانک ها و همچنین تاسیس موسسات و فرض الحسنه های کوچک که رقبی برای بانک های بزرگ محسوب می شوند، تمامی بانک ها را بر آن داشته که برای از دست ندادن سهم بازار و مشتریان خود شروع به استراتژی های مختلف جهت ارزیابی تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای ایجاد استراتژی های مختلف در بانکداری نموده است تا از این طریق بهترین استراتژی ها را در این عرصه بکار ببندد تا بتواند از رقبای جدید و دیرینه خود پیشی بگیرد و به فعالیت خود ادامه دهد در غیر این صورت بانک ها با ضررات زیاد رو به رو خواهند شد و منجر به ورشکستگی بانک ها خواهد گردید لذا در پرسشنامه فوق به ارزیابی تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای ایجاد استراتژی های مختلف در صنعت بانکداری می پردازیم.

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

پشتیبانی مدیر123

modir123.group@gmail.com

156 بازدید