سفارش پروپوزال بررسی تاثیر محرک های تبلیغاتی بازی در یادآوری و شناسایی نام تجاری

عنوان پروپوزال: بررسی تاثیر محرک های تبلیغاتی بازی در یادآوری و شناسایی نام تجاری

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/reshte-modir123.com.png رشته تحصیلی: مدیریت بازاریابی

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/maghta.png مقطع: ارشد

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/page-modir123.com.PNG تعداد صفحات: ۲۳ صفحه

مقاله بیس: دارد

سال انتشار مقاله بیس: ۲۰۱۸

مدل مفهومی: دارد

فرمت: Word

سفارش پروپوزال

[stextbox id=”grey” caption=”فهرست آیتم های پروپوزال” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

  • بیان مساله
  • پیشینه پژوهش
  • فرضیات پژوهش
  • فرضیه اصلی
  • فرضیات فرعی
  • سوالات پژوهش
  • سوال اصلی
  • سوالات فرعی
  • اهداف پژوهش
  • هدف اصلی
  • اهداف فرعی
  • اهداف کاربردی
  • روش پژوهش
  • روش جمع آوری اطلاعات
  • روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
  • جامعه آماری
  • قلمرو پژوهش (زمان، مکان، موضوع)
  • منابع
  • همراه با مقاله بیس ۲۰۱۸

[/stextbox][stextbox id=”grey” caption=”مختصری از توضیحات” collapsing=”true” collapsed=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

تبلیغات در بازی

امروزه در جهان بازی ها به سرعت در حال تبدیل شدن به سرگرمی های مورد علاقه مردم جهان است. (نوزو، ۲۰۱۷: ۵) و به همین ترتیب، ابزار “هدف قرار دادن مخاطبان به شیوه غیر مستقیم و جذاب محسوب گردیده است”(مارتین پاررینو، برمجیو بروز، و آلداس منزانو، ۲۰۱۷: ۵۵). با وجودی که بازی در گذشته فعالیت کمی را توسط مردم جهان به خود اختصاص می داد در حال حاضر یک فعالیت تجاری در بازار است که به سن، جنسیت و گروه های اجتماعی مختلف مربوط و برای آنها جذاب است.

با هزینه های جهانی که در سال ۲۰۱۷ به ۱۰۹ میلیارد دلار می رسد (نیوزو، ۲۰۱۷) صنعت بازی فرصت های زیادی برای ارتباطات و تبلیغات بازاریابی ارائه می دهد. به عنوان مثال، یک تحقیق توسط شرکت تحقیقاتی Nielsen در همکاری با بازی ساز Electronic Arts Inc. (EA) دریافت که تبلیغات بازی در بازی Gatorade 24٪ افزایش می یابد. سیاستمداران به تبلیغات در بازی به عنوان وسیله ای برای رسیدن به بازارهای خاصی هستند.

در سال ۲۰۰۲ Nelson مقاله تبلیغاتی در بازی را منتشر کرد و “نشان دهنده آغاز این منطقه است”. با توجه به پتانسیل تبلیغات در بازی که تاثیر شگفت آور دارد مطالعات علمی در مورد موضوع محدود است. تا سال ۲۰۰۹، تیلور (۲۰۰۹) نقش در حال توسعه محصول را در رسانه های جدید و زمینه های جدید مانند بازی های کامپیوتری برجسته کرد و تاکید کرد که نیاز به تحقیق بیشتر است.

پروپوزال حاضر متشکل از ۷ فرضیه و ۱ فرضیه اصلی ۶ فرضیه فرعی همراه با مقاله بیس که به پیوست پروپوزال می گردد. در این پروپوزال به بررسی تاثیر محرک های تبلیغاتی بازی در یادآوری و شناسایی نام تجاری خواهیم پرداخت.

[/stextbox]

پروپوزال های مدیریتیسفارش پروپوزال

پشتیبانی مدیر123

http://modir3-3.ir/images/%d9%81%d8%b1%d9%85%20%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3%20%d8%a8%d8%a7%20%d9%85%d8%a7.png

350 بازدید