پروژه کاربینی مسئولیت های مسئول IT هنرستان هوانوردی

عنوان پروژه: پروژه کاربینی مسئولیت های مسئول IT هنرستان هوانوردی

رشته تحصیلی: مدیریت

مقطع: ارشد

تعداد صفحات: ۱۸ صفحه

فرمت: pdf & Word

 

[stextbox id=”grey” caption=”فهرست آیتم های مورد نظر در پروژه” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

پروژه کاربینی

با پیشرفت کامپیوتر و مورد استفاده شدن آنها در همه مشاغل، نیاز به یک مسئول جهت انجام کارهای مربوط به کامپیوتر در مدارس و آموزش و پرورش پیدا شد.

کارهایی از قبیل ثبت اطلاعات و نمرات دانش آموزان، نامه نگاری های اداری ، گرداندن سایت مربوط به مدرسه و به روز رسانی آن، مراقبت و رفع اشکال سخت افزار ها ی موجود و برنامه های نرم افزاری آنها از جمله فعالیت های یک مسئول IT در مدارس می باشد ؛ که در این تحقیق مسئولیت های مسئول IT   هنرستان هوانوردی مدبر را مورد بررسی قرار می دهیم .

شرایط استخدام و حقوق مزایا و حدا اکثر پیشرفت :

شرایط عمومی استخدام در این شغل مثل اکثر مشاغل دولتی در ایران می باشد ، البته امروزه به خاطر زیاد بودن نیروی کار و نبودن شغل کافی برای آنها استخدام در شغل های دولتی بسیار سخت شده و به اصطلاح عامیانه تر بخواهیم بگویم به جای تخصص نیاز به یک پارتی برای استخدام در این شغل و سایر مشاغل دولتی نیاز هست.

در شرایط تخصصی این شغل هم یک شخصی که تقریبا آشنایی متوسطی با کامپیوتر داشته باشد و نهایتا نرم افزار ورد و اکسل و مقداری کارکردن با فضای نت را بلد باشد می تواند در این شغل استخدام شود.

[/stextbox]

پروپوزال های مدیریتیپشتیبانی: 09120323225

279 بازدید