پرسشنامه تصویر برند (Brand image questionnaire)

پرسشنامه تصویر برند هدف پرسشنامه: سنجش تصویر برند شرکت های خصوصی

فرمت: Word

?تعداد سوال: ۲۳ سوال و ۶ مولفه

شیوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

 

مفهوم تصویر برند و برندینگ

مفهوم برندینگ از سالیان دور دارای اهمیت بسیاری بوده است. مهم است که کالاها و خدمات را از هم متمایز سازیم.  درک ساده مصرف کننده در مورد برند به ارتباط دادن و در نظر گرفتن فرآیند اطلاعاتی آسان درباره ی خرید کالاها و یقین حاصل کردن درباره ی برند جهت جلب اعتماد به موقع آنان مربوط می گردد. این واکنش ها بزرگترین نیاز از نقطه نظر سازمان برای داشتن ساخت قوی برند از طریق مدیریت صحیح برند ناشی از برنامه های بازاریابی مؤثر جهت ایجاد ارزش ویژه ی برند می باشد. مفهوم نوین برندینگ ازصنعت کالاهای بسته بندی شده نشأت گرفته و فرآیند برندسازی چیزی بسیار بیشتر از یک راه برای شناخت محصول یا یک شرکت است.

امروزه برندینگ برای ایجاد علاقه ی عاطفی نسبت به محصولات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. تلاش برندینگ باعث ایجاد احساس نسبت به محیط، کیفیت بالاتر و یک جو نسبت به کیفیت های نامحسوس، که نام، مارک یا نماد برند را احاطه کرده، است. اساساً برندها احساسی را در ذهن مصرف کننده بوجود می آورند که آن (برند) منحصر بفرد است و هیچ محصول یا خدمت مشابهی در بازار وجود ندارد. بنابراین، یک برند اگر که در طول دوره ی زمانی طولانی در فراهم سازی محصول و خدمتی که مصرف کنندگان و خریداران بالقوه می توانند به آن اتکا کنند و اعتماد داشته باشند و منتج به یک عهد نسبت به برند گردد، و سازگار باشد، بیانگر موجودیت قوی است.

ویژگی مهم دیگر برای ساخت یک نام تجاری قوی وجود یک ارزش درک شده بالا در یک نام تجاری است. با اینکه ابعاد بسیار مختلفی از ارزش درک شده محصول یا نام تجاری در مقالات تعریف شده اند.

..

پشتیبانی مدیر123

 

223 بازدید