پاورپوینت اعتماد به برند (Brand trust)

http://modir3-3.ir/images/ppt123.pngعنوان فارسی: اعتماد به برند

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/page-modir123.com.PNG تعداد اسلاید: ۱۵ اسلاید

محقق: محمد رضابنده لو

فرمت: powerpoint

 حجم فایل: ۱۱۴ KB

 قیمت: رایــــــــــگان

دانلود

 

[stextbox id=”grey” caption=”فهرست مطالب پاورپوینت” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

برند (Brand trust)

برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود. (انجمن بازاریابی آمریکا).

اعتماد را میتوان به صورت باورهای مطمئن یک مصرف کننده تعریـف کـرد کـه در ایـنصـورت مصرف کننده می تواند به فروشنده برای ارائه خدمات وعده داده شده اطمینان یابد. اعتماد بـه برنـد خریداری شده شاید به صورت قدرت نفوذ آن درنظر گرفتـه شـود کـه ممکـن اسـت رفتـار خریـد تکراری مصرف کننده را تقویت کند (ساهین، زهیر و کیتابسی، ۲۰۱۱). اعتماد به برند احساس امنیت خریدار در تعامل با یک برند اسـت کـه براسـاس ادراک از قابلیت اطمینان و مسئولیت  پذیری برند درمقابل علایـق خریـدار بـه دسـت آمـده اسـت (حقیقی نسب، یزدانی و مرادی،  ۱۳۹۰)

فوکویاما (۱۹۹۵): اعتماد به نام تجاری یعنی تمایل مشتری به اطمینان کردن به توانایی ها و قابلیت های نام تجاری در انجام وظایف تعیین شده. البته با وجودی که به کار بردن اصطلاح اعتماد به برند خیلی ساده است، تعریف دقیق و توضیح اینکه «اساساً اعتماد به برند چیست» چندان ساده نیست! اما یکی از ساده ترین تعریف ها که در منابع متعدد هم مورد استناد قرار گرفته، این است که: مشتری تا چه حد باور دارد که برند، به حرفها و ارزش های پیشنهادی ادعا شده اش، عمل خواهد کرد؟

اعتماد به برند

اعتماد به برند یعنی اعتماد داشتن به اعتبار و نیات یک برند و در یک تعریف جامعتر اعتماد به برند؛ یعنی احساس امنیت و اطمینانی که یک مصرف کننده هنگام تعامل با یک برند دارد. این اطمینان از نگرش مشتری به صداقت و مسئولیت پذیری برند در حفظ منافع و رفاه مصرف کننده نشات می گیرد. همچنین اعتماد به برند می تواند از طریق توانایی برند در برآوردن قول هایی که داده، اندازه گیری کرد. اعتماد مشتریان دارایی ارزشمند و مهمی برای  یک شرکت به شمار می آید. مشتریان به برندی اعتماد می کنند که توانایی، خیرخواهی و صداقت را در آن برند ببینند. در واقع اگر یک برند، کیفیت مورد انتظار مشتریان را برآورده نسازد، مشتریان اعتماد خود را نسبت به آن از دست می دهند و برند دیگری انتخاب خواهند کرد.

هر شرکتی باید نام تجاری خود را بر اساس محصولات و خدماتی که دارد انتخاب کند و طی مراحلی قانونی آن را به ثبت برساند. زمانی که شما برند معروفی شوید و محصولات با کیفیتی را ارائه دهید مشتریان به تدریج به برند شما و شرکتتان اعتماد می کنند. این اعتماد باعث افزایش روزانه فروش و کسب سود در کالاها می شود.

که هر چه اعتماد مشتریان به یک برند در مقایسه با رقبا بیشتر باشد احتمال خرید مجدد آنها از آن برند بیشتر است.  احساسات مشتری در مورد برند از یک سو پایداری ارتباط را تضمین می نماید و از سوی دیگر موجب می شود مشتریان از نام های تجاری مورد علاقه خود نزد دیگران به خوبی تعریف کرده و آنها را ترغیب به خرید از آن برند کنند.

[/stextbox]

 

پروپوزال های مدیریتیسفارش پروپوزال

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

پشتیبانی مدیر123

http://modir3-3.ir/images/%d9%81%d8%b1%d9%85%20%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3%20%d8%a8%d8%a7%20%d9%85%d8%a7.png

133 بازدید