مدیریت استراتژیک اتومبیل سازی پورشه (Porsche)

مدیریت استراتژیک اتومبیل سازی پورشه (Porsche)

مدیریت استراتژیک اتومبیل سازی پورشه

توضیحات اتومبیل سازی پورشه

مدیریت استراتژیک اتومبیل سازی پورشه: پورشه شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در شهر اشتوتگارت، بادن وورتمبرگ قرار دارند.  

این شرکت در زمینه واردات و توزیع اتومبیل‌های آلمانی، به کشور اتریش فعالیت می‌کرد. عقد قرارداد بابرخی کارخانه‌های اتومبیل‌سازی باعث شد، تا فری انگیزه ساخت یک اتومبیل را پیدا کند. اتومبیلی که بر مبنای فولکس‌واگن بیتل درسال ۱۹۴۷ طراحی شد، پورشه ۳۵۶ نام گرفت. طراحی مدل اولیه این اتومبیل را، چند سال پیش از آن، فردیناند پورشه انجام داده بود، ولی کار تولید این مدل را، فری به پایان رساند. مدل ۳۵۶ از یک موتور چهار سیلندرهوا خنک، با قدرت ۳۵ اسب بخار نیرو می‌گرفت، که در قسمت عقب اتومبیل نصب شده بود.

پورشه ۳۵۶ دومین اتومبیلی بود، که به نام پورشه تولید می‌شد. فری درسال ۱۹۴۹ به اشتوتگارت بازگشت و کارخانه پورشه را در آنجا بنیان نهاد، سپس برای کارخانه خود، نشان (لوگو) شهر اشتوتگارت را انتخاب کرد. فردیناند پورشه در اوایل دهه ۱۹۵۰ در بستر بیماری افتاد و سرانجام در سال ۱۹۵۱ درگذشت. با درگذشت فردیناند، نیمی از سهام شرکت، به فری پورشه واگذار شد و ۵۰٪ درصد از سهام آن نیز، به دختر فردیناند؛ لوئیس و همسرش آنتوان پیک، به ارث رسید.

چشم انداز شرکت پورشه

موجود هوشمند. پورشه همیشه چندین کیلومتر جلوتر فکر می کند.

ماموریت شرکت پورشه

ما متعهد به ارائه خدمات بی عیب و نقص به مشتری خود از اتومبیل های برتر هستیم. در تمام جنبه های کسب و کار با بیشترین توجه و مراقبت ممکن به مشتریان خود می پردازیم. برای ایجاد ارتباط در محل کار، با اشتیاق مشترک به چشم انداز و اهدافمان می نگریم.

پروژه های مشابه آماده مدیریت استراتژیک

 

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

 

پشتیبانی مدیر123

195 بازدید