پروژه بوم مدل کسب و کار شرکت پابلیکس

عنوان پروژه: اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار شرکت پابلیکس

سال انتشار مدیریت استراتژیکصفحات: ۴ صفحه ورد

فرمت: Word ،Pdf

حجم فایل: ۱.۲۱۵ KB

تعریف بوم مدل کسب و کار

این مدل یکی ازالزامات موفقیت سازمان می باشد. به طور کلی بوم مدل کسب و کار یک نمایش بصری از یک مدل کسب و کار است که تمام عوامل استراتژیک کلیدی را برجسته می کند. به عبارت دیگر، یک مرور کلی، جامع و کامل از عملکرد شرکت، مشتریان، جریان های درآمد و موارد دیگر است.

هدف از بوم مدل کسب و کار چیست؟

به غیر از ارائه یک نمای کلی از مدل کسب و کار، این بوم ها شرکت ها را قادر می سازند تا استراتژی خود را تجسم و تجزیه و تحلیل کنند. این شامل به‌روزرسانی مدل در حین تکامل شرکت، مانند تغییرات در بازار، جریان‌های جدید یا توسعه است. بوم مدل کسب و کار منبع مرکزی و مشترک دانش را فراهم می کند که از طریق آن هر بخش می تواند ورودی منحصر به فرد خود را از حوزه های مربوطه اضافه کند. این الگویی است که کسب و کار را تعریف می کند. به ویژه نحوه تعامل هر بخش با بخش های دیگر. به عنوان مثال، درک ارزش پیشنهادی، مشتری هدف و کانال هایی که از طریق آنها درگیر هستند، همه باید با هم تحلیل شوند.

پروژه بوم مدل کسب و کار شرکت پابلیکس

  • داستان شکل گیری

شرکت پابلیکس شرکت فعال در زمینه خرده ‌فروشی در آمریکا است، این شرکت در سال ۱۹۳۰ توسط جرج جنکینز تأسیس شد. این شرکت یک فروشگاه منفرد به بزرگترین زنجیره خواربار فروشی متعلق به کارمندان در ایالات متحده تبدیل شده است.

  • بخش مشتری

مشتریان شرکت خرده فروشی پابلیکس را مردم و کارکنان سازمان ها سازمان های دولتی و خصوصی تشکیل می دهند. مهمترین و بزرگترین بخش مشتریان شرکت را مردم  تشکیل می دهند که با مراجعه به خواربارفروشی های شرکت در مناطق مختلف اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود می کنند.

  • ارتباط با مشتریان

مشتریان شرکت از طریق تبلیغات و نمایندگی های خرده فروشی شرکت در مناطق مختلف با خواربارفروشی مختلف شرکت در مناطق مختلف آشنا خواهند شد و از طریق خرید در فروشگاههای زیر مجموعه شرکت و کسب تجربه خوب به مشتریان وفادار شرکت تبدیل خواهند شد.

  • کانال های دسترسی به مشتری

کانال های دسترسی مشتریان به محصولات شرکت از طریق سایت شرکت، تبلیغات شرکت و حضور فیزیکی در خرده فروشی

 

پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار برای سامانه ۱۱۸

فهرست مطالب

۱- بخش بندی مشتریان
۲- ارزش پیشنهادی
۳- کانالهای توزیع
۴- ارتباط با مشتریان
۵- جریان های در آمدی
۶- منابع کلیدی
۷- فعالیت های کلیدی
۸- شرکای کلیدی
۹- ساختار هزینه ها

۴  صفحه Word و PDF

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

137 بازدید