پروپوزال بررسی نقش شهرت نام تجاری در ایجاد رابطه بین مصرف کننده با نام تجاری آنلاین

عنوان پروپوزال: بررسی نقش شهرت نام تجاری در ایجاد رابطه بین مصرف کننده با نام تجاری آنلاین و ارائه مدل مناسب آن (مطالعه موردی: استفاده کنندگان سیستم خدمات پرداخت آنلاین در کشور)

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/reshte-modir123.com.pngرشته: بازاریابی، فناوری اطلاعات

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/maghta.png مقطع: ارشد

مدل: دارد

پرسشنامه: دارد

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/page-modir123.com.PNG تعداد صفحات: ۲۱ صفحه

 فرمت: Word

 

  • بیان مسئله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
  • اهداف تحقیق
  • هدف اصلی
  • اهداف فرعی
  • اهداف کلی
  • فرضیات پژوهش
  • فرضیه اصلی
  • فرضیات فرعی
  • سوالات پژوهش
  • سوال اصلی
  • سوالات فرعی
  • مدل مفهومی
  • تعریف متغیرها
  • قلمرو پژوهش
  • جامعه آماری
  • روش و ابزار گرد آوری اطلاعات
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها
  • منابع
  • مقاله بیس
  • پرسشنامه

پروپوزال بررسی نقش شهرت نام تجاری در ایجاد رابطه بین مصرف کننده با نام تجاری آنلاین

پروپوزال فوق متشکل از یک فرضیه اصلی و ۹ فرضیه فرعی استاندارد می باشد که با مدل مفهومی معتبر همراه می باشد. تعداد منابع این پروپوزال ۳۰ مورد می باشد که از مقالات بروز و معتبر است. پرسشنامه مختص این پژوهش نیز بطور مجذا در این پروپوزال قرار داده شده است. همچنین لازم بذکر است پروپوزال فوق تمامی معیار های یک پروپوزال معتبر را دارد.

تجربه قبلی نشان تجاری آنلاین

نام های تجاری آنلاین به عنوان نتیجه ای از پیشرفت در فن آوری اطلاعات و ارتباطات، پدیدار  شده اند. به یک معنا، یک نام تجاری آنلاین فقط یک نام تجاری است که شامل یک نام و یا یک نماد و مجموعه ای از ویژگی های محصول و خدمات هستند که با نام خاصی همراه است. همانند همتای آفلاین خود، نام تجاری آنلاین نشان دهنده یک محصول قابل شناسایی تکمیل شده است که مشتریان یا کاربران، آن را ارزشمند و متفاوت از محصولات رقابتی می دانند.

تصورات ذهنی از یک بسته نرم افزاری یکپارچه از اطلاعات و تجربیات، موجب تداعی حضور شخصیت خاص و عملکرد در ذهن مصرف کننده می شود. زمینه ای که مصرف کننده، نام تجاری را تجربه می کند، یکی از ویژگی های بارز کلیدی نام تجاری آنلاین است. زمینه های آنلاین تمایل به اطلاعات غنی، پویا، فضاهای بازار شلوغ دارند که توسط جریان اطلاعات بیش از حد و با تاکید بر نوآوری در فن آوری مشخص می شوند.

تجربه قبلی نشان تجاری آنلاین، نشان دهنده توجه اساسی دست اندرکاران و موضوع طراحی موثر تجربه کاربر، در اولویت برنامه های مدیریتی است (هاسمن و سیکپ، ۲۰۰۹، راپاپورت، ۲۰۰۷). از دیدگاه مقاله حاضر، تجربه به عنوان پاسخ تجربی به محیط کاربر است (مولن و ویلسون، ۲۰۱۰) تجربه قبلی نشان تجاری آنلاین به عنوان یک پاسخ جامع به محرک در محیط وب سایت است.

روابط مصرف کنندگان با برندها (نام های تجاری)

تئوری بازاریابی استدلال می کند که نام های تجاری منافع عاطفی برای مصرف کنندگان ارائه می کند (پاولو و کوپر، ۲۰۰۶). موضوع احساسات: مصرف کنندگان به طور خاص با نام های تجاری خاص به شکل روابط نام تجاری پیوند می خورند. دو جنبه نشان می دهد وجود یک رابطه میان مصرف کننده و نام تجاری: یک جنبه ارتباط عاطفی و دیگری ارتباطات است (ولوتسو، ۲۰۰۷). بعد عاطفی پیوند، شامل خود اتصال و مستقیم بخشی از رابطه است (فورنیه، ۱۹۹۸؛ پائول و کوپر، ۲۰۰۶). با توجه به نظریه روانشناسی اجتماعی، ارتباطات، بعد دیگری از پیوند رابطه را شکل میدهد (فالک و واگنر، ۱۹۸۵؛ هیند، ۱۹۹۷)، یک دیدگاه حمایت در ادبیات در ارتباط با نام تجاری می گوید مصرف کنندگان که به صورت عمیق با نام های تجاری ارتباط دارند تمایل دارند که به طور فعال در فرآیند ارتباط دو طرفه باشند که شامل ارائه و دریافت اطلاعات می شود (ولوتسو، ۲۰۰۷). عواطف نسبت به یک نام تجاری به یک ارزیابی مثبت از کیفیت، رضایت و وفاداری (آکر و کلر،۱۹۹۰) تفسیر می شود.

روابط تجاری موفق از تجارب مثبت با نام تجاری پدیدار می شود. رابطه نام تجاری پیوند دراز مدت میان نام تجاری و مصرف کننده است که می تواند به وضوح از مفاهیم دیگر، مانند نگرش های نام تجاری، رضایت و مشارکت متمایز شود. روابط آغاز خواهد شد هنگامی که مشتریان و نام های تجاری در تعاملند، فرکانس و مدت زمان تعامل که افزایش می یابد، روابط قوی تر و پایدار تر شوند. در حالی که مزایای کارکردی نام تجاری آنلاین، از جمله ویژگی های تکنولوژیکی و کیفیت، به راحتی می تواند تکرار شود، مزایای ارتباط، پایه محکمتری برای موفقیت بلند مدت فراهم می کند.

سودمندی و سهولت استفاده ادراک شده

دو عامل تعیین کننده نیت فرد برای استفاده از فن آوری عبارتند از: سودمندی ادراک شده و سهولت استفاده ادراک شده (دیویس، ۱۹۸۹). سهولت استفاده ادراک شده باور یک شخص درباره ی استفاده از سیستم عاری از تلاش خواهد بود. خودکارآمدی عامل مهمی است که  زیربنای انگیزه است، یک اثر قابل توجهی بر دیگر ادراک اعمال کردن مانند سودمندی و بدین ترتیب به طور غیر مستقیم تعیین کننده رفتار نهایی است. سودمندی ادراک شده بیانگر گزینه ای است که به آن میزانی  پاسخگو است که فرد بر این باوراست که با استفاده از سیستم عملکرد خود را بالا می برد.

اعتماد

اعتماد نشان دهنده یک ساختار چند بعدی است که ذاتا با مفاهیم عدم اطمینان و ریسک مرتبط است. با توجه به تازگی نسبی اینترنت همراه با ماهیت از راه دور ارتباط آنلاین مشتری و سازمان، نگرانی ها در مورد ریسک به نظر می رسد برجسته شده است. علاوه بر این، زمینه آنلاین نیاز به سطح بالایی از اعتماد در مقایسه با تماس چهره به چهره دارد. اعتماد نیات مشتریان را برای شرکت در تجارب آنلاین تحت تاثیر قرار می دهد و عدم اعتماد دلیل اصلی این است که چرا مشتریان از تعامل با نام های تجاری آنلاین پرهیز می کنند. اعتماد به طور مثبت بر نگرش نسبت به خرید آنلاین اثر می گذارد و دارای اثر کاهشی بر دیگر منابع عدم اطمینان از قبیل نگرانی های حریم خصوصی، ترس از فرصت طلبی و یا نا امنی است.

نیات رفتاری و رضایت مشتری

تجارب مثبت نام تجاری تعاملات مکرر ایجاد می کند به تعداد و تا مدت زمانی که تعامل مشتری با نام تجاری را به صورت ارتباطات نام تجاری آنلاین افزایش دهد، روابط تجاری آنلاین روابط عاطفی ایجاد می کند که مصرف کننده را به فن آوری ارتباط می دهد. ارتباط با نام تجاری آنلاین به تجارب عاطفی بستگی دارد که از طریق رضایت و وفاداری ایجاد می شود. به طور خاص، مصرف کنندگان ارتباط قوی تری با نام های تجاری که به آنها اعتماد و احساس رضایت بدهد، ایجاد می کنند. این روابط بیشتر نام تجاری را تقویت می کند.

 

پروپوزال های مدیریتیسفارش پروپوزال

پشتیبانی مدیر123

173 بازدید