پروژه بوم مدل کسب و کار گروه بیمه فارمرز

عنوان پروژه: اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار شرکت بیمه فارمز

سال انتشار مدیریت استراتژیکصفحات: ۵ صفحه ورد

فرمت: Word ،Pdf

حجم فایل: ۳.۲۰۱ KB

 

 

http://modir3-3.ir/images/Farmers-bom.jpg

تعریف بوم مدل کسب و کار

این مدل یکی ازالزامات موفقیت سازمان می باشد. به طور کلی بوم مدل کسب و کار یک نمایش بصری از یک مدل کسب و کار است که تمام عوامل استراتژیک کلیدی را برجسته می کند. به عبارت دیگر، یک مرور کلی، جامع و کامل از عملکرد شرکت، مشتریان، جریان های درآمد و موارد دیگر است.

شرکت بیمه زندگی Farmers

شرکت بیمه زندگی Farmers  به عنوان شرکت بیمه زندگی کاتولیک در واشنگتن در سال ۱۹۱۰ شروع به کار کرد. در سال ۱۹۵۳، این شرکت توسط Farmers Group, Inc خریداری شد. این شرکت خدمات مالی آمریکایی است، که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعالیت می‌کند. این گروه بیمه آمریکایی از وسایل نقلیه، خانه ها و مشاغل کوچک است و سایر محصولات بیمه و خدمات مالی را نیز ارائه می دهد. بیمه فارمز بیش از ۴۸۰۰۰ نماینده انحصاری و مستقل و تقریبا ۲۱۰۰۰ کارمند دارد.

  • بخش مشتری

مشتریان شرکت گروه بیمه فارمرز را شرکت ها، سازمان ها، کسب و کارهای کوچک و متوسط و مردم تشکیل می دهند. شرکت ها محصولات و کارکنان خود  را از طریق شرکت فارمز بیمه می کنند، کسب و کار کوچک و متوسط نیز کسب و کار خود را در برابر خطرات احتمالی بیمه می کنند و مردم نیز خود و اتومبیل های خود را در برابر خطرات احتمالی بیمه می کنند و از خدمات مالی شرکت بیمه ای فارمز بهره مند می شوند.

  • ارتباط با مشتریان

شرکت بیمه فارمز از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط(CRM) با مشتریان  خود ارتباط برقرار می کند. از سایر راههای ارتباطی شرکت می توان به ارتباط از طریق بخش ارتباط با ما در بخش سایت، ایمیل و ارتباط حضوری مشتری با شرکت نام برد. شرکت همچنین از طریق بخش وبلاگ سایت و رسانه های اجتماعی خود با مشتریان خود ارتباط دائم دارد و مشتریان از طریق شبکه اجتماعی از روند فعالیت شرکت با خبر می شوند.

  • کانال های دسترسی به مشتری

شرکت بیمه فارمز با توجه به فعالیت های گسترده ای که دارد. ازطرق کانال های ارتباطی ذیل در دسترس مشتریان خود قرار می گیرد:

  • سایت شرکت
  • تلفن و تیم پشتیبانی شرکت
  • ساختمان شرکت
  • دفاتر نمایندگی ها
  • شبکه های اجتماعی شرکت
  • اپلیکیشن شرکت

 

پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار برای سامانه ۱۱۸

فهرست مطالب

۱- بخش بندی مشتریان
۲- ارزش پیشنهادی
۳- کانالهای توزیع
۴- ارتباط با مشتریان
۵- جریان های در آمدی
۶- منابع کلیدی
۷- فعالیت های کلیدی
۸- شرکای کلیدی
۹- ساختار هزینه ها

۵ صفحه Word و PDF

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

330 بازدید