پرسشنامه استراتژی های بازاریابی در رسانه های اجتماعی

پرسشنامه رسندیپ هدف پرسشنامه: سنجش عملکرد بازاریابی شرکت ازاستراتژی های بازاریابی در رسانه های اجتماعی

فرمت: Word

?تعداد سوال: ۵۰ سوال و ۵ مولفه (حوزه مشتری، حوزه برند، حوزه بازار، حوزه نوآوری، حوزه مالی)

شیوه نمره گذاری: دارد

پایایی و روایی: دارد

منبع: دارد

 

 

پرسشنامه استراتژی های بازاریابی در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی

پرسشنامه استراتژی های بازاریابی: شبکه اجتماعی ساختاری است که از گره هایی (که عموما فردی یا سازمانی هستند) تشکیل شده است و توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی به هم متصلان. برای مثال: قیمت ها، الهامات، ایده ها و تبادلات مالی، دوست ها، خویشاوندی، تجارت، پیوند های و سرایت بیماری ها (اپیدمولوژی) یا
مسیرهای هواپیمایی ساختارهای حاصل اغلب بسیار پیچیده هستند.

تحلیل شبکه های اجتماعی روابط اجتماعی را با اصطلاحات رأس و یال می نگرد. رأس ها بازیگران فردی درون شبکه ها هستند و یالها روابط میان این بازیگران هستند. انواع زیادی از یال ها می تواند میان رأس ها وجود داشته باشد. تحقیق در تعدادی از زمینه های آکادمیک نشان داده است که شبکه های اجتماعی دربسیاری از سطوح به کار گرفته می شوند از خانواده ها گرفته تا ملت ها و در تعیین راه حل مسائل، اداره کردن تشکیلات و میزان موفقیت افراد در رسیدن به اهدافشان نقش مهمی ایفا می کند.

استراتژی بازاریابی درفضای مجازی

استراتژی بازاریابی درفضای مجازی به سازمان ها کمک می کند تصمیمات درستی بگیرند تا در رسانه های آنلاین به درستی عمل کنند. به طور کلی بر اساس مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در زمینه بازاریابی درفضای مجازی وشبکه های اجتماعی می توان استراتژی های بازاریابی را به ۵ دسته تقسیم کرد:

  • استراتژی بازاریابی مبادله ای
  • استراتژی بازاریابی پایگاه داده
  • استراتژی بازاریابی رابطه ای
  • استراتژی بازاریابی مبتنی بر دانش
  • استراتژی بازاریابی مشتری مدار

توضیحات

پرسشنامه فوق با هدف بررسی عملکرد بازاریابی شرکت از استراتژی های بازاریابی در رسانه های اجتماعی طراحی شده است. این پرسشنامه متشکل از ۵۰ سوال و ۵ مولفه و ۵ زیر مومولفه (حوزه مشتری، حوزه برند، حوزه بازار، حوزه نوآوری، حوزه مالی) می باشد.

 پروژه های مشابه

پشتیبانی مدیر123

سفارش پرسشنامه پایان نامه

208 بازدید