پروژه کلاسی چالشها، موانع و محدودیتهای فروشگاه فرضی جهت پیادهسازی تجارت الکترونیک

عنوان پروژه: پروژه کلاسی چالش ها، موانع و محدودیت های فروشگاه فرضی جهت پیادهسازی تجارت الکترونیک

رشته تحصیلی: مدیریت

مقطع: ارشد

تعداد صفحات: ۴ صفحه

فرمت: pdf & Word

 

[stextbox id=”grey” caption=”فهرست آیتم های مورد نظر در پروپوزال” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

شرح توضیحات پروژه فروشگاه الکترونیکی عسل

یک فروشگاه مواد غذایی در شمال ایران که در کار تولید و توزیع عسل طبیعی و فرآورده های آن می باشد در نظر دارد به منظور گسترش فعالیت های خود در امر بازاریابی، فروش و مدیریت روابط مشتری از تجارت الکترونیک بهره گیرد. این فروشگاه مواد غذایی سابقه طولانی در تولید و توزیع عسل های طبیعی دارد و حوزه فعالیت هایش نواحی شمال ایران است. از همین روی محصولات این شرکت غذایی در نقاط دیگر کشور به ندرت شناخته شده می باشد. در پی افزایش تقاضای بازار برای مواد خوراکی طبیعی و از آنجا که محصولات این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند، صاحبان فروشگاه تصمیم به گسترش کار خود در نواحی دیگر کشور گرفتند. برای تحقق بخشیدن به این امر صاحبان فروشگاه تصمیم گرفتند برای گسترش کار خود و همچنین مدیریت هزینه های خود از تجارت الکترونیک بهره گیرند و برای بازاریابی، فروش و مدیریت روابط مشتری وارد فضای آنلاین شوند. از این روی شروع به راه اندازی وب سایت، تبلیغات در فضای آنلاین و راه اندازی صفحات شبکه های مجازی برای این محصول کردند. با شروع فعالیتها در فضای آنلاین و مجازی، شرکت با موانع و مشکلات زیادی روبرو شد.

سوالات پروژه

۱- این کسب و کار در کدام طبقه بندی تجارت الکترونیک قرار می گیرد و این فروشگاه از چه مدل کسب و کار استفاده می کند ؟
۲ – چالش ها، موانع و محدودیت هایی که این فروشگاه به منظور پیادهسازی تجارت الکترونیک با آنها روبرو است را شرح دهید.
۳ – مزایای بهره گیری این فروشگاه از تجارت الکترونیک را شرح دهید.
۴ – از آنجا که عسل محصول خاص و حساسی می باشد و مصرف کنندگان خیلی سخت به فروشندگان عسل اعتماد می کنند مخصوصا اگر فروش از طریق مجازی باشد، چه راهکارهایی را برای جلب اعتماد مشتری و بازاریابی این فروشگاه پیشنهاد می کنید.

[/stextbox]

پروپوزال های مدیریتیپشتیبانی: 09120323225

72 بازدید