پروژه رنگ برند و بسته بندی دیجی کالا

توضیح پروژه: بررسی رنگ آرم و بسته بندی محصولات شرکت دیجی کالا در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان

فرمت: pdf ،Word

http://modir3-3.ir/images/tarikh.png تعداد صفحات: ۵ صفحه

 

پروژه رنگ برند و بسته بندی دیجی کالا

پروژه رنگ برند و بسته بندی دیجی کالا

این پروژه یک پروژه کلاسی در پاسخ به سوالات ذیل در رابطه با شرکت دیجی کالا می باشد.

  • آیا شرکتی که در سطح جهانی فعالیت می کند باید رنگ آرم و بسته بندی اش را متناسب با هر منطقه جغرافیایی تغییر دهد؟
  • چگونه ممکن است این موضوع بر نگرش مصرف کننده نسبت به شرکت و محصولاتش تاثیر گذارد ؟

۵ صفحه Word و Pdf

تاریخچه شرکت دیجی کالا

دیجی کالا شرکتی دانش بنیان با هدف خرده فروشی اینترنتی وارد عرصه تجارت الکترونیک شده است. این شرکت نام یکی از وب‌ گاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وب‌گاه بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران است و به طور میانگین روزانه بیش از ۸۵۰ هزار بازدید کننده دارد.

این شرکت یکی از پیشگامان و نوآوران این حوزه به ویژه در زمینه خرده فروشی اینترنتی به شمار می‏‌آید که می‏‌‌توان رابطه دو سویه میان آن و جامعه را از دید اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بررسی کرد.دفتر مرکزی این شرکت که برای امور مالی و بازرگانی استفاده می‌شود در نزدیکی میدان ونک در خیابان عطار واقع است. دفتر دوم که مرکز پردازش‌ها نام دارد خارج از تهران در جاده فتح واقع شده است.

نقش رنگ در جامعه

رنگ ها نقش منحصربه فردی در زندگی ما و تجربیاتمان دارند. ما از رنگ ها برای تمایز و اشاره به اشیا، افراد و مکانها استفاده می کنیم. رنگ ها در زبان و ادبیات ما معنا و نقش مهمی دارند. رنگ ها روزبه روز در زندگی ما اهمیت بیشتری پیدا می کنند و جهانی آکنده از رنگ ما را فراگرفته است. تعجبی ندارد که طی سالیان گذشته پژوهش  های بسیاری درزمینه ی فیزیک، فیزیولوژی و روانشناسی رنگ ها انجام شده است هرچند تعداد محدودی از این پژوهش ها در زمینه بازاریابی و تعداد بسیار کمتری در مورد ادراک از برند و شخصیت برند بوده است. برند در عصر حاضر یکی از ارزشمندترین دارایی های شرکتها است.

پروژه های مشابه مدیریت استراتژیک

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

87 بازدید