پروژه رنگ برند و بسته بندی آدیداس

توضیح پروژه: بررسی رنگ آرم و بسته بندی محصولات شرکت آدیداس در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان

فرمت: pdf ،Word

http://modir3-3.ir/images/tarikh.png تعداد صفحات: ۴ صفحه

 

پروژه رنگ برند و بسته بندی آدیداس

پروژه رنگ برند و بسته بندی آدیداس

این پروژه یک پروژه کلاسی در پاسخ به سوالات ذیل در رابطه با شرکت آدیداس می باشد.

  • آیا شرکتی که در سطح جهانی فعالیت می کند باید رنگ آرم و بسته بندی اش را متناسب با هر منطقه جغرافیایی تغییر دهد؟
  • چگونه ممکن است این موضوع بر نگرش مصرف کننده نسبت به شرکت و محصولاتش تاثیر گذارد ؟

۴ صفحه Word و Pdf

پروژه رنگ برند و بسته بندی آدیداس

تاریخچه شرکت آدیداس

پروژه رنگ برند و بسته بندی آدیداس: آدیداس، تولید کننده آلمانی کفش و پوشاک و لوازم ورزشی است. نام آدیداس (نوشته شده توسط شرکت “آدیداس”) مخفف نام بنیانگذار آدولف (“آدی”) داسلر است. خانواده داسلر تولید کفش را پس از جنگ جهانی اول آغاز کردند.

آغاز فعالیت شرکت آدیداس

هر داستان بزرگی آغازی دارد. شرکت آدیداس فعالیت خود را در شهر کوچکی در بایرن، آلمان آغاز کرد. پس از شروع کار در آشپزخانه شستشوی مادرش، آدی داسلر در سال ۱۹۲۴ “Gebrüder Dassler Schuhfabrik” را ثبت کرد و ماموریت خود را برای ارائه بهترین تجهیزات ممکن به ورزشکاران آغاز کرد. مدال های طلا در آمستردام (۱۹۲۸ ، لینا رادکه) و برلین اولین پاداش ها و نقاط عطف بودند – و تنها آغاز فعالیت شرکت آدیداس بوده است. در ۱۸ آگوست ۱۹۴۹، آدی داسلر در ۴۹ سالگی دوباره شروع به کار کرد، “Adi Dassler adidas Sportschuhfabrik” را ثبت کرد و با ۴۷ کارمند در شهر کوچک هرتسوگن‌آوراخ کار کرد. در همان سال، او یک کفش ثبت کرد که شامل ثبت نام آدیداس ۳-Stripes بود که به زودی معروف شد. از آغاز متواضعانه تا موفقیت جهانی – که با معجزه ای شتاب گرفت.

موارد مورد توجه آدیداس

  • پایداری
  • ایمنی محصول و مصرف کننده

ایمنی محصولات مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برای آدیداس برخوردار است. ایمنی محصول یک امر ضروری است. شرکت آدیداس معتقد است که خطر فروش محصولات معیوب ممکن است منجر به صدمه به مصرف کنندگان شود یا تصویر شرکت را مختل کند. برای کاهش این خطر، آدیداس سیاست های ایمنی محصول در سراسر شرکت را در نظر گرفته است که اطمینان می دهد استانداردهای فیزیکی، ایمنی محصولات شیمیایی و انطباق را در همه مارک های شرکت به طور مداوم اعمال می کند. برای اطمینان از کیفیت محصول و محصولات ایمن برای مصرف کننده، همه مواد و نمونه های محصول باید یک فرآیند انطباق سخت را پشت سر بگذارند و مطابق با مشخصات و رویه های استاندارد مواد و آزمایش محصول آزمایش شوند.

تیم های اختصاصی کیفیت محصولات آدیداس را در تمام سطوح زنجیره تأمین از طریق آزمایش های دقیق قبل از تولید، همکاری نزدیک با تامین کنندگان در طول فرآیند تولید، آزمایش تصادفی پس از تحویل خرده فروشی، ارتباط باز در مورد محصولات معیوب و تسویه سریع مطالبات مربوط به مسئولیت محصول در موارد زیر نظارت می کنند. علاوه بر اطمینان از محصولات ایمن و سالم از نظر زیست محیطی در محدوده محصولات اصلی، آدیداس به طور مداوم مناطق محصول مارک دار را که ممکن است دارای مشخصات خطر خاصی باشند، تحت نظارت و آموزش قرار می دهد.

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

258 بازدید