پروژه بوم مدل کسب و کار Workday

عنوان پروژه: اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار شرکت Workday

سال انتشار مدیریت استراتژیکصفحات: ۵ صفحه

فرمت: Word ،Pdf

حجم فایل: ۳.۳۲۳ KB

پروژه بوم مدل کسب و کار Workday

شرکت ورک‌دی شرکت نرم‌افزار آمریکایی است، که در سال ۲۰۰۵ توسط دیو دافیلد و آنیل بوسری تأسیس شد. این شرکت به ارائه خدمات مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، برنامه ریزی سازرمانی، مدیریت هزینه یابی استراتژیک، اتوماسیون مدیریت خدمات پروژه و راه حل های پلت فرم و برنامه های افزودنی محصول برای توسعه پذیری می پردازد.

بخش مشتری

مشتریان شرکت نرم افزاری ورک دی را سازمان ها دولتی و شرکت های خصوصی در سرتاسر جهان تشکیل می دهند. شرکت‌های پیشرو جهان به ورک دی به عنوان مجموعه ابری سازمانی خود اعتماد می‌کنند که از نتایج موفقیت‌آمیز در مدیریت مالی، مدیریت سرمایه انسانی و برنامه‌ریزی در طیف وسیعی از چالش‌ها و صنایع پشتیبانی می‌کند.

مشتریان شرکت ورک دی معمولا شرکت های بزرگ با نیروی کار بسیار بالا می باشند که از طریق محصولات شرکت ورک دی به راحتی سازمان خود را مدیریت می کنند. شرکت نتفلیکس نمونه ای از مشتریان شرکت ورک دی می باشد که با بیش از ۱۰۹ میلیون عضو در بیش از ۱۹۰ کشور، پیشروترین شبکه تلویزیونی اینترنتی جهان است.

ارتباط با مشتریان

شرکت ورک دی با توسعه تیم پشتیبانی خود به دنبال ارائه خدمات رضایتبخش به مشتریان خود می با شد. این شرکت با توجه به خدمات گسترده مدیریت مالی، خدمات مدیریت منابع انسانی، و برنامه ریزی سازمانی و توسعه راه حل های پلفرم مختلف بازار به دنبال شناسایی چالش های رو به رو بازار مشتریان خود و به دنبال آن حل این مسائل می باشد. شرکت با تولید محتوای ویدئویی برای مشتریان خود به آنها آموزش می دهد که چالش های مورد مواجه آنها به چه بخش مربوط می باشد و آنها چگونه باید درخواست های خود را از طریق سایت، مکاتبات با شرکت و یا نمایندگان شرکت در ارتباط بگذارند.

پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار برای سامانه ۱۱۸

 

فهرست مطالب

۱- بخش بندی مشتریان
۲- ارزش پیشنهادی
۳- کانالهای توزیع
۴- ارتباط با مشتریان
۵- جریان های در آمدی
۶- منابع کلیدی
۷- فعالیت های کلیدی
۸- شرکای کلیدی
۹- ساختار هزینه ها

۵ صفحه Word وPDF

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

150 بازدید