پروژه بوم مدل کسب و کار JM Family Enterprises

عنوان پروژه: اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار شرکت JM Family Enterprises

سال انتشار مدیریت استراتژیکصفحات: ۵ صفحه

فرمت: Word ،Pdf

حجم فایل: ۴.۰۱۲ KB

بوم مدل کسب و کار JM Family Enterprises

شرکت JM Family Enterprises

شرکت jm یکی از بزرگ‌ترین، مبتکرترین و متنوع‌ترین شرکت‌ها در صنعت خودروسازی است و در حال گسترش به کسب‌وکارهای جدید و هیجان‌انگیز است. عملیات اصلی شرکت بر توزیع و پردازش خودرو و قطعات آن همچنین امور مالی و بیمه، خرده‌فروشی خودرو و امتیازات تخصصی آن است.

این شرکت با بیش از ۴۵۰۰ عضو است. شرکت معتقد است که همکاران ما مهمترین دارایی ما هستند. ما یک فرهنگ “ما” هستیم و با یکدیگر کار می کنیم، نه برای یکدیگر. ما به ایجاد یک محل کار متنوع، ایجاد تعادل کار/زندگی سالم، و ارائه برنامه هایی که به جوامعی که در آن زندگی و کار می کنیم کمک می کند، افتخار می کنیم.

بخش مشتری

مشتریان شرکت خانوادگی JM را شرکت های خودروسازی در سرتاسر جهان و نمایشگاه داران اتومبیل، سازمان های دولتی و خصوصی تشکیل می دهند. شرکت خانوادگی JM 20  درصد از کل تویوتاها را در ایالات متحده می فروشد. به عبارتی نمایندگی فروش شرکت تویوتا را در اختیار دارد. این شرکت با فروش ۴۳۰.۰۰۰ هزار خودرو در جهان به رهبر فروش در این عرصه تبدیل شود.

ارتباط با مشتریان

شرکت خانوادگی JM  از طریق نرم افزار مدیریرت ارتباط با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند. از سایر راههای ارتباطی شرکت می تواتن به ارتباط از طریق بخش ارتباط با ما در بخش سایت، ایمیل و ارتباط حضوری مشتری با شرکت نام برد. شرکت همچنین از طریق بخش وبلاگ سایت و رسانه های اجتماعی خود با مشتریان خود ارتباط دائم دارد و مشتریان از طریق شبکه اجتماعی از روند فعالیت شرکت با خبر می شوند.

پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار برای سامانه ۱۱۸

 

فهرست مطالب

۱- بخش بندی مشتریان
۲- ارزش پیشنهادی
۳- کانالهای توزیع
۴- ارتباط با مشتریان
۵- جریان های در آمدی
۶- منابع کلیدی
۷- فعالیت های کلیدی
۸- شرکای کلیدی
۹- ساختار هزینه ها

۵ صفحه Word وPDF

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

176 بازدید