پروژه بوم مدل کسب و کار شرکت کوئیکن لونز

عنوان پروژه: اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار شرکت کوئیکن لونز

سال انتشار مدیریت استراتژیکصفحات: ۸ صفحه

فرمت: Word ،Pdf

حجم فایل: ۴.۲۰۱ KB

پروژه بوم مدل کسب و کار شرکت کوئیکن لونز

کوئیکن لونز شرکت خدمات مالی آمریکایی است، که در سال ۱۹۸۵ توسط دن گیلبرت، ران برمن و گری گیلبرت تأسیس شد. دنیل گیلبرت (Daniel Gilbert) از موسسان شرکت کوئیکن لونز و موسس شرکت راک ونچرز است، یکی از بزرگ‏ترین شرکت‌های اعطای وام و یکی از شرکت‌های سرشناس حوزه سرمایه‌گذاری در آمریکا. گیلبرت با ۳۰.۵ میلیارد دلار ثروت در رده ۴۴ فهرست بلومبرگ قرار دارد.
شرکت کوئیکن لونز یکی از مشهور ترین ارائه کننده های وام مسکن است (وام مسکن، وامی است که برای خرید ملک در استفاده می شود.) که با تبلیغات تلوزیونی و آنلاین وسیع مزایای وام های مسکن ویژه خود را ترویج می دهد. بر اساس داده های سال ۲۰۲۱، کوئیکن لونز بزرگترین سازمان دهنده وام با حجم ۸۹۵۰۰۰ وام ارائه داده شده است و دومین وام دهنده بزرگ از لحاظ حجم دلاری است.

۱- بخش های مشتریان
۱-۱- توضیحات بخش های مشتری

مشتریان، قلب هر مدل کسب و کاری را تشکیل می دهند. بدون مشتریان سودآور هیچ شرکتی نمی تواند در بلند مدت دوام آورد. به منظور برآورده کردن بهتر نیازهای مشتریان، شرکت ممکن است آنان را در بخش هایی جداگانه برحسب نیازهای مشترک، رفتارهای مشترک و سایر ویژگی ها گروه بندی کند. مشتریان شرکت را مردم و جوانان و سایر متقاضیا وام مسکن برای خرید خانه در بر می گیرند.

۱-۲- بخش های مشتری کسب و کار انتخاب شده

بخش های مشتری در این کسب و کار از طریق مراجعه به سایت شرکت و با پرکردن فرم های تقاضای وام و اعطای اعتبارات و امتیاز دهی صورت گرفته به مشتریان وام به آنها اعطا می شود. افراد برای دریافت وام هیچ محدودیتی ندارند و چنانچه مورد تایید و دارای شرایط وام شرکت را باشند از سوی شرکت به آنها وام تعلق خواهد گرفت.

پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار برای سامانه ۱۱۸

فهرست مطالب

۱- بخش بندی مشتریان
۲- ارزش پیشنهادی
۳- کانالهای توزیع
۴- ارتباط با مشتریان
۵- جریان های در آمدی
۶- منابع کلیدی
۷- فعالیت های کلیدی
۸- شرکای کلیدی
۹- ساختار هزینه ها

۸  صفحه Word و PDF

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

100 بازدید