پروژه بوم مدل کسب و کار اپلیکیشن Runkeeper

عنوان پروژه: اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار اپلیکیشن Runkeeper

سال انتشار مدیریت استراتژیکصفحات: ۵ صفحه ورد و ۱۶ اسلاید پاورپوینت

فرمت: powerpoint ،Word ،Pdf

حجم فایل: ۳.۳۲۳ KB

پروژه بوم مدل کسب و کار اپلیکیشن Runkeeper

رانکیپر اپلیکیشن ورزشی بسیار محبوب برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که توسط کمپانی پرآوازه  itnessKeeper In منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که بتوانید هنگام دویدن سرعت و میزان مسافت طی شده را از طریق GPS ثبت نموده و نمودار کاهش وزن و همچنین میزان برآورده شدن اهداف تعیین شده را در قالبی زیبا مشاهده نمایید. شایان ذکر است که این برنامه در سال ۲۰۱۲ از سوی LifeHacker به عنوان برترین اپلیکیشن دو انتخاب شده و توجه بسیاری را به سمت خود جلب نموده است.

بخش مشتری

این اپلیکیشن ۳۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. مشتریان نرم افزار رانکیپر مردم عادی و ورزشکاران تشکیل می دهند. یعنی مردم و افرادی که به دنبال کاهش وزن و حتی ورزشکارانی که به دنبال تمرینات حرفه ای خود هستند به دنبال نرم افزاری هستند که اطلاعاتی همچون تاریخ تمرین ورزش، ساعتی که تمرین را آغاز کرده و ساعتی که تمرین را به پایان رسانده‌اید و حتی مکانی که در آن تمرین کرده‌اند را در دسترس داشته باشند. کاربران این نرم افزار می توانند به کمک GPS، تمام مسیرهایی که در آن پیاده روی کرده‌اند را ببینند. و حتی می‌‌توانند مسیرهای جدیدی انتخاب کنند یا میزان پیشرفت خود را رصد کنند و رکوردهای تازه‌ای به ثبت برسانند. در حین فعالیت ورزشی می‌توانند به موسیقی گوش فرا دهند. برنامه‌ی ران کیپر قابلیت همگام‌سازی با برنامه‌های دیگر تناسب اندام مانند Fitbit، MyFitnessPal و برخی برنامه‌های دیگر را دارد.

از آنجایی که برنامه دارای کونومتر است، کاربران می‌توانند در حین دوچرخه‌ سواری به‌محض توقف، کرنومتر را قطع کنند. امکانات این اپلیکیشن حتی برای ورزش‌های داخل سالن مانند تردمیل هم مناسب است.

پروژه اجزای ۹ گانه بوم کسب و کار برای سامانه ۱۱۸

فهرست مطالب

۱- بخش بندی مشتریان
۲- ارزش پیشنهادی
۳- کانالهای توزیع
۴- ارتباط با مشتریان
۵- جریان های در آمدی
۶- منابع کلیدی
۷- فعالیت های کلیدی
۸- شرکای کلیدی
۹- ساختار هزینه ها

۵ صفحه Word و PDF

۱۶ اسلاید powerpint

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

42 بازدید