پروژه ابزار همکاری تیم در کارگروهی سازمان

عنوان پروژه: ابزار همکاری تیم در کارگروهی سازمان

تعداد اسلاید: ۶ صفحه

فرمت: word و pdf

 

[stextbox id=”grey” caption=”قسمتی از مطالب پاورپوینت” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

نرم افزار ترلو (Terllo)

دو شرکت ایندکس ونچرز و اسپارک کاپیتال در سال ۲۰۱۴ میلادی مبلغی در حدود ۱۰.۳ میلیون دلار بر روی پروژه ترلو سرمایه‌گذاری کردند. ترلو توانست رشد بسیار خوبی داشته باشد و در سال ۲۰۱۶ میلادی، مالکان این نرم افزار مدعی بودند که ترلو بیش از یک میلیون کاربر فعال به صورت روزانه دارد. ترلو توانست به رشد چشمگیر خود ادامه دهد و در سال ۲۰۱۷ میلادی به مبلغ ۴۲۵ میلیون دلار به شرکت اتلسیان واگذار شد. بازدهی مالی ترولو به اندازه‌ای خوب شد که در سال ۲۰۱۸ میلادی توانست شرکت Butler را نیز خریداری کند. این اقدام خوب ترلو سبب شد که کاربران این نرم‌افزار نیز به صورت فوق‌العاده‌ای زیاد شود.

ترلو یک پلتفرم مدیریتی است که برای مدیریت و هماهنگی پروژه‌ها استفاده می‌شود. ترلو هم نسخه تحت وب دارد و هم اپلیکیشن این نرم افزار برای تلفن‌های همراه در دسترس است. از این نرم افزار می‌توانید برای مدیریت کارها و پروژه‌های شخصی و کاری خود استفاده کنید.

می‌توان از ترلو برای مدیریت وظایف کاری و کارهای پیچیده استفاده کرد. علاوه بر این موضوع، می‌توان از این نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی و مدیریت کارهای شخصی مانند برنامه‌ریزی برای تعطیلات، مراسمات و غیره نیز بهره برد. محیط کاربری این نرم افزار نیز محیط بسیار جذاب و ساده‌ای است. قطعا می‌توانید با کمی تمرین با فضای آن آشنا شوید و از آن استفاده کنید.

با ویژگی‌ها و مزایای این نرم افزار می‌توانید به سرعت کارها را برای خود یا هم‌تیمی‌هایتان شفاف و واضح کنید و آن‌ها را سازماندهی کنید. اگر این چنین به نظر می‌رسد که با تکالیف بی‌شماری مواجه هستید و حافظه شما ممکن است برخی از آن‌ها را فراموش کند. یا مهلت آن‌ها را به خاطر نسپارد، نرم افزار ترلو می‌تواند در این مسیر شما را یاری کند.

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

142 بازدید