پرسشنامه فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی درک شده

پرسشنامه آکر هدف پرسشنامه: میزان فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی درک شده

 فرمت: Word

?تعداد سوال: ۱۱ سوال و ۵ مولفه

شیوه نمره گذاری: دارد

مقاله بیس: دارد

منبع: دارد

 

[stextbox id=”grey” caption=”توضیحات” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

پرسشنامه فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی درک شده

رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی برنامه‌ها، پلتفرم‌ها و رسانه‌های آنلاینی هستند که هدفشان تسهیل تعاملات، همکاری‌ها و اشتراک‌گذاری محتوا است (ریشتر و کخ، ۲۰۰۷). آنها اشکال مختلفی دارند، از جمله وبلاگ‌ها، وبلاگ‌های اجتماعی، میکروبلاگینگ، ویکی‌ها، پادکست‌ها، تصاویر، ویدئو، رتبه‌بندی و نشانک‌گذاری اجتماعی هستند. همانطور که استفاده از آنها به طور تصاعدی افزایش می یابد، نه تنها شبکه های اجتماعی موجود، بلکه حتی شرکت های تجاری و سازمان های دولتی نیز به آن می پیوندند و از آنها به عنوان ابزار ارتباطی استفاده می کنند.

برخلاف شبکه‌های اجتماعی انفرادی، این نهادها فعالانه از رسانه‌ها برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌کنند. در حالی که پیام‌های تجاری و تعامل با مصرف‌کنندگان با رسانه‌ها، رویدادها، سرگرمی‌ها، خرده‌فروشان و خدمات دیجیتال از طریق رسانه‌های اجتماعی شریک می‌شوند، انجام فعالیت‌های بازاریابی یکپارچه با تلاش و هزینه بسیار کمتر از قبل امکان‌پذیر است.

تاثیر رسانه اجتماعی بر شهرت برند

به گفته کیم و کو (۲۰۱۰)، رسانه های اجتماعی می توانند تأثیر چشمگیری بر شهرت یک برند داشته باشند. یک سوم از شرکت کنندگان در نظرسنجی نظرات خود را در مورد محصولات و برندها در وبلاگ آن برند ارسال کردند و ۳۶ درصد در مورد شرکت هایی که وبلاگ دارند، نظر مثبت تری داشتند. یک مطالعه اخیر توسط ادوارد (۲۰۰۸) آمار زیر را ارائه می دهد: ۷۰٪ از مصرف کنندگان برای دریافت اطلاعات از سایت های رسانه های اجتماعی بازدید کرده اند. ۴۹ درصد از این مصرف کنندگان بر اساس اطلاعاتی که از طریق سایت های رسانه های اجتماعی پیدا کرده اند، تصمیم خرید گرفته اند. ۶۰ درصد گفتند که احتمالا از سایت های رسانه های اجتماعی برای انتقال اطلاعات به دیگران به صورت آنلاین استفاده می کنند. و ۴۵ درصد از کسانی که از طریق سایت های رسانه های اجتماعی به جستجوی اطلاعات پرداختند، به صورت دهان به دهان مشغول بودند. این گزارش بیان می‌کند که شرکت‌هایی که به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود در رسانه‌های اجتماعی شرکت نمی‌کنند، فرصتی را برای دستیابی به مشتریان از دست می‌دهند.

با درصد قابل توجهی از مردم که اطلاعات را از طریق رسانه های اجتماعی به دیگران منتقل می کنند، ارزش یک مشتری بسیار بیشتر از آن چیزی است که در ابتدا خرج می کند. بنابراین، شرکت ها و برندها اکنون باید ارزش مشتریان و همچنین تأثیر رسانه های اجتماعی بر آنها را در نظر بگیرند.

پرسشنامه فوق متشکل از ۱۱ سوال و ۵ مولفه سرگرمی، اثر متقابل، مد روز، سفارشی سازی، تبلیغات دهان به دهان می باشد.

….

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

پشتیبانی مدیر123

 

162 بازدید