پاورپوینت استراتژی های موفق بازاریابی صادرات

عنوان پاورپوینت:  استراتژی های موفق بازاریابی صادرات

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/page-modir123.com.PNG تعداد اسلاید: ۳۰ اسلاید

 فرمت: powerpoint

 حجم فایل: ۵۱۲ KB

 قیمت: ۳۵۰۰ تومان

 

[stextbox id=”grey” caption=”قسمتی از مطالب پاورپوینت” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

استراتژی اقیانوس آبی

اقیانوس آبی مدیرینه فاضله و اتوپیای مخالفان استراتژی رقابتی است. این استراتژی اولین بار در سال ۱۹۸۸ توسط پروفسور هیل در دانشگاه ایالتی میشیگان ارائه شد. استراتژی اقیانوس آبی به معنی آفرینش یک بازار جدید (یا یک فناوری جدید در بازار فعلی) که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد و بی معنی کردن رقابت است. رنگ آبی به معنای نوآوری است در این نوع استراتژی قلمرو محدود نیست و در واقع سرزمین جدیدی باید خلق کرد نه اینکه سرزمین موجود را تقسیم یا تصاحب کرد. (قاسمی و سعیدی، ۱۳۸۹).

در عوض خالقان اقیانوس آبی یک منطق استراتژیک متفاوت را دنبال می کنند که ما از آن با نام نوآوری ارزش یاد می کنیم. نوآوری ارزش پایه و اساس استراتژی اقیانوس آبی است که به جای تمرکز بر شکست دادن رقبا تمرکز خود را بر بی معنی ساختن رقابت از طریق ایجاد ارزش فراینده برای مشتریان و بنگاه کسب و کار معطوف کرده و در نتیجه یک فضای بازار جدید و بی رقیب خلق می نماید.

استراتژی اقیانوس قرمز

اقیانوس ها به رنگ آسمانند، اما همواره آرام نبوده و تلاطم در سرشت آنها است. کسانی که نوآوران را به شنا در اقیانوس آبی فرا می خوانند، این واقعیت را نادیده گرفته اند. اقیانوس های قرمز معرف کلیه صنایعی هستند که امروز شاهد آنها هستیم و آن را فضای بازاری می نامند. در استراژی های اقیانوس قرمز فرض بر این است که شرکت ها چاره ای جز رقابت با هم ندارند. وقتی فضای اقیانوس قرمز شلوغ می شود دیدگاه های برای سود ورشد کم رنگ می شوند. محصولات به وسایل تبدیل می شوند و رقابت نفس گیر به اقیانوس قرمز خونین بدل می شود. (قاسمی وسعیدی، ۱۳۹۲). در اقیانوس های قرمز، محدود و در حد و مرزهای صنایع تعریف شده و مورد پذیرش واقع گردیده اند و همچنین قوانین بازی رقابت مشخص هستند.

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

 

پشتیبانی مدیر123

http://modir3-3.ir/images/%d9%81%d8%b1%d9%85%20%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3%20%d8%a8%d8%a7%20%d9%85%d8%a7.png

 

158 بازدید