مقاله متنی بدهی ها به عنوان وسیله های نظم دهنده

مقاله متنی بدهی ها به عنوان وسیله های نظم دهنده

بدهی ها به عنوان ابزارهای دفاعی اعمال کنترل

بدهی می تواند به عنوان یک وسیله انضباطی برای مجبور کردن مدیران از اتلاف گردش آزاد وجوه نقد استفاده میشود. از اینرو مدیران مغرض ممکن است نسبت بدهی به دارایی خالص کمتر را نسبت به حد مطلوب آن بخاطر اعمال متحد فشارها با تعهدات برای خالی کردن مقدار زیادی از وجوه نقد ترجیح بدهند. مورلک و همکاران (۲۰۱۲) این ساختار سرمایه شرکت ها را اینگونه توصیف میکند که نباید فقط مالیات ها، هزینه های مالی مجدد، و هزینه های ورشکستگی، بلکه جدیت تضاد های مدیر-سهام دار هم تعیین شود.

مدل تبادل دینامیک آن ها بر نقش اجزاء بازار سرمایه در دینامیک ساختار سرمایه تأکید می کند. همچنین اهمیت تعامل بین اجزاء بازار و کیفیت مدیریت شرکت را بر دینامیک نرخ های اهرم بررسی کرده و ادعا می کند وقتی مدیران تصمیمات مالی شرکت را اتخاذ می کنند هزینه های کل وام را به عنوان مجموعی از هزینه های مالی مجدد و هزینه های مرتبط به اثر انضباطی وام در نظر می گیرند. علاوه بر این، هزینه های کلی تنظیم اکثراً قبل از اثر انضباطی وام مطرح می شوند که سکون هزینه های مالی و دوام را در ساختار سرمایه سبب می شوند.

مورلک و همکارانش (۲۰۱۲) بیش تر توجه کردند که سهام داران توزیع وجه بیش تر ی را در اساس متناسب دریافت می کنند تا مدیران بتوانند اجزایی از توزیع را حین بررسی وام دریافت کنند. ولی منافع شخصی کنترل اجازه استحکام مدیریت شرکت را برای گسترش مالکیت مستقیمش فراهم می کند. در نتیجه، زمانی که مدیران توسط محدودیت های وام از طریق محدود نمودن جریان وجه موجود به عنوان منافع شخصی محدود شوند، مدیران خود شیفته به بررسی کمتر وام نسبت به حالت بهینه پرداخته و باعث القای سرعت تنظیم کم تر می شود.

لیست مدیریت استراتژیک شرکت ها مقاله مرتبط بدهی ها به عنوان ابزارهای دفاعی اعمال کنترل
لیست مدیریت استراتژیک شرکت ها مقاله متنی حاکمیت شرکتی

ترجمه مقاله مالی: سند جدیدی مدیریت شرکت و پویایی ساختار سرمایه

منبع: Modir123.com

65 بازدید