مقاله انگلیسی مالی و حسابداری: مدیریت موجودی تحت اختلال مالی: یک تحلیل تجربی

عنوان انگلیسی مقاله:

Inventory management under financial distress: an empirical analysis

ترجمه عنوان مقاله: مدیریت موجودی تحت اختلال مالی: یک تحلیل تجربی

رشته: مدیریت

سال انتشار: ۲۰۱۶

تعداد صفحات مقاله انگلیسی: ۲۷ صفحه

منبع: ساینس دایرکت

نوع فایل: pdf

 دانلود اصل مقاله

[stextbox id=”grey” caption=”چکیده مقاله” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

چکیده مقاله مدیریت موجودی تحت اختلال مالی: یک تحلیل تجربی

این مطالعه، کاهش میزان موجودی را به عنوان ارزیابی تأمین مالی کوتاه مدت شرکت های تحت تهدیدات مالی مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. از داده های پانل های سه ماهه شرکت های تولیدی ایالات متحده برای دوره ای از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۷ استفاده شده است. نمونه ای از ۱۹۸ شرکت زیان دهده برای ما تغییرات نسبی فهرست و مورد بررسی قرار گرفته است. تقریبا ۷۰ درصد از شرکت های ناراضی، موجودی خود را تا پایان دوره های تنیدگی فردی خود کاهش می دهند. این تخفیف مربوط به کاهش میانگین روزانه ۱۸.۷ روز موجودی یا ۹.۴٪ است. تجزیه و تحلیل رگرسیون ها نشان می دهد که تفاوت های موجود در تنظیمات موجودی به عملکرد موجودی قبل از آشفتگی، اندازه شرکت و استراتژی چرخش بستگی دارد.

ما همچنین نمونه ای از ۱۴۲ شرکت را تشکیل می دهیم که پیش بینی نشده است که اقدامات موجودی را از تجاوز ناموفق تحلیل کنند. یافته های ما نشان می دهد که شرکت های نقض کننده نیز موجودی خود را کاهش می دهند، اما کاهش آنها کمتر از شرکت هایی است که مشکلات مالی خود را حل می کنند. ما نتیجه گرفتیم که شرکت های نگران از تنظیمات موجودی کوتاه مدت استفاده می کنند تا نقدی را آزاد کنند و برای دستیابی به سودآوری طولانی مدت از بهینه سازی موجودی استفاده کنند. یافته های ما نشان می دهد که بهینه سازی موجودی بخش مهمی از استراتژی تبدیل کامل و موفقیت آمیز است و شرکت های مالی زیان ده باید همیشه این اقدام را به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از ورشکستگی در نظر بگیرند.

کلیدواژگان: مدیریت موجودی، بحران مالی، موجودی سه ماهه، اقتصاد سنجی، ورشکستگی

[/stextbox][stextbox id=”grey” caption=”مقدمه مقاله” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

مقدمه

در سال ۲۰۱۲، ۴۰،۰۷۵ کسب و کار ورشکستگی را در ایالات متحده تحت فصل های مختلف قانون ورشکستگی (دفتر اداری دادگاه های ایالات متحده آمریکا ۲۰۱۳) دادند. در میان این پرونده ها، شرکت های برجسته مانند استام کوداک، پیشگام تصویربرداری، شرکت زغال سنگ پتریوت، تولید کننده زغال سنگ و هاربت بچکارفت مشخص شدند. با این حال، حتی قبل از درخواست ورشکستگی، بسیاری از شرکت های دیگر، دچار افسردگی مالی می شوند. نارضایتی مالی شرایطی است که یک شرکت با مشکلی مواجه است یا نمی تواند تعهدات مالی بالغ را برآورده کند. این به طور گسترده ای توسط شرکت ها در هر صنعت در هر نقطه ای از زمان تجربه می شود…

[/stextbox]

سفارش ترجمه تاثیر جنبه های شخصی و کارکرد رفتار کارکنان کارکنان رستوران بر رضایت مشتری

49 بازدید

 برچسب ها: