تاریخچه و چشم انداز شرکت علی بابا

شرکت علی بابا (Alibaba)

مدیریت استراتژیک شرکت علی بابا

تاریخچه و چشم انداز شرکت علی بابا

تاریخچه و چشم انداز شرکت علی بابا: گروه علی بابا (Alibaba Group Holding Limited)، یک شرکت در حوزه تجارت الکترونیکی می باشد. این گروه در زمینه هایی چون: فروشگاه اینترنتی، یک سیستم خرده فروشی، و رایانش ابری فعالیت می کند. کمپانی گروه علی بابا در سال ۱۹۹۹ توسط جک ما در پکن پایه گذاری شد. پرتال علی بابا با ایده ارتباط بین تولیدکنندگان چینی و مشتریان ورای مرزهای چین کسب و کار خود را آغاز نمود.

جک ما، در نوامبر ۱۹۶۴ در چین متولد شد . وی موفق شد در سن سی و پنج سالگی، یکی از مشهورترین سایت های اطلاع رسانی تجاری اینترنت را طراحی و ارائه کند و میلیون ها دلار از این طریق، در آمد کسب کنند.

کارآفرینی الکترونیکی آقای جک ما، امروزه هزاران نفر را در سراسر جهان به کاری مولد و پر سود مشغول کرده است. نیاز سنجی خوب بازار، ایجاد فرصت های تجاری الکترونیکی متنوع و مبتنی بر نهاده های تجارت الکترونیکی قوی و ارائه نوآوری هایی در اطلاع رسانی بازرگانی خارجی در وب، باعث رونق بخشی به فعالیت های کارآفرینی آقای جک ما گردید.

یکی از برجسته ترین نکاتی که در موفقیت کارآفرینی دیجیتالی آقای ما مشهود است، اهتمام مجموعه علی بابا، در ایجاد یک محیط تعاملی قوی هوشمند، بین خریدار و فروشنده کالا و خدمات به طور کاملا حرفه ای است که شاخصی در فعالیت های این سایت در مقایسه با پایگاه هایی مانند www.europages.com می باشد.

چشم انداز شرکت علی بابا

  • شریک ضروری برای کسب و کار مردم
  • جزء ۱۰ سایت برتر جهان

با کلیک بر تصویر زیر پروژه مدیریت استراتژیک علی بابا را با فرمت پاورپوینت و ورد دانلود نمایید

مدیریت استراتژیک شرکت علی بابا

224 بازدید