پروژه کلاسی راهکار استراتژیک IT/IS برای یک فروشگاه زنجیره ای


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1402
نوع فایل
word - pdf
حجم فایل
288 KB
تعداد صفحات
2
دسته بندی
تعداد بازدید
139 بازدید
۴۰,۰۰۰ تومان

عنوان پروژه: راهکار استراتژیک IT/IS برای فروشگاه زنجیره ای رفاه

رشته تحصیلی: مدیریت دانش

فرمت: pdf & word

 

پروژه کلاسی راهکار استراتژیک IT/IS برای یک فروشگاه زنجیره ای

فروشگاه رفاه

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد.

همواره رسالت اصلی این فروشگاه تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازلترین قیمت بوده است. با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه این سازمان بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است.

همچنین در فروشگاه رفاه به عنوان یک خرده‌فروشی موفق، قیمت‌گذاری مناسب و تخفیف‌ های واقعی به عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده و تمام وقوانین با توجه به این امر تدوین و اجرایی می‌شود. در این سازمان ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد. در این راستا تلاش شده تا از یک سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق مشتری مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود.

ضعف های فروشگاه زنجیره ای رفاه

در فایل تشریح شده است.

راهکار استراتژیک

در فایل تشریح شده است

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

 

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.