پرسشنامه استاندارد توسعه شغلی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1402
نوع فایل
word
حجم فایل
220 KB
تعداد صفحات
5
تعداد بازدید
152 بازدید
۱۰,۰۰۰ تومان

پرسشنامه رسندیپ هدف پرسشنامه: بررسی میزان توسعه شغلی در سازمان

فرمت: Word

?تعداد سوال: ۵سوال

شیوه نمره گذاری: دارد

پایایی و روایی: دارد

منبع: دارد

پرسشنامه استاندارد توسعه شغلی

پرسشنامه استاندارد توسعه شغلی آدکلا ۲۰۱۱

گوتریج توسعه شغل را به عنوان “نتایج اقدامات برنامه های شغلی از دیدگاه های فردی و سازمانی” تعریف می کند. با شکست این امر ، پیشرفت شغلی از دو منظر مشاهده می شود: کارفرما (سازمان) و کارمند (فرد). هدف سازمان به حداکثر رساندن بهره وری منابع انسانی خود برای دستیابی به اهداف خود است و کمک به توسعه شغلی در  چشم انداز با اطمینان از “رقابت درست بین افراد در مشاغل”.

سازمان به نحوه مدیریت کارمندان مربوطه اهمیت می دهد و گام هایی را می گذارد که ساختار پیشرفت کارمندان را در مسیرهای شغلی انتخابی خود فراهم می کند. از نظر کارمند، پیشرفت شغلی بسیار مهم است، زیرا این امر به عنوان یک ابزار مفید یا حتی یک پایه راه انداز برای رسیدن به اهداف خود است، که این می تواند از دستمزد بالاتر یا دریافت انگیزه و پاداش، رسیدن به آنها باشد. انعطاف پذیری و رضایت شغلی.

پیشرفت شغلی را می توان به سادگی به عنوان فرایند مداوم یا مداوم مدیریت زندگی، یادگیری و کار شخص توصیف کرد (به عنوان یک کل، نه فقط کار در یک سازمان) برای پیشرفت به جلو، به سمت آینده ای مطلوب. شغل یا حرفه ای، به ویژه شخصی که نیاز به آموزش ویژه دارد، به عنوان کارهای زندگی شخص دنبال می شود. پیشرفت شخص یا روند کلی عمل در طول زندگی یا طی یک مرحله از زندگی، مانند برخی از حرفه ها یا کارها، موفقیت در یک حرفه، شغل و غیره یا یک دوره، به خصوص سریع.

توضیحات پرسشنامه استاندارد توسعه شغلی

پرسشنامه استاندارد توسعه شغلی، بر اساس مدل آدکلا ۲۰۱۱ ساخته شده است. این مقیاس دارای ۵ می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه­ای (کاملا مخالف تا کاملا موافق) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (من طرحی برای شغلی ام دارم.) توسعه شغلی را می­سنجد.

…..

 

پشتیبانی سایت: 09120323225

سفارش پرسشنامه پایان نامه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • چنانچه با گوشی و از مرورگر کروم استفاده می نمایید چند ثانیه روی گزینه دانلود نگه دارید گزینه باز کردن در برگه جدید (Open in a new tab) را انتخاب کنید فایل برایتان دانلود می شود.
  • چنانچه با کامپیوتر و از مرورگر کروم استفاده می نمایید رو دانلود راست کلید کنید و گزینه save link as را بزنید فایل برایتان دانلود می شود.