کاربرگ مدیریت استراتژیک گروه ملی صنعتی فولاد ایران

عنوان کاربرگ: مدیریت استراتژیک گروه ملی صنعتی فولاد ایران

سال انتشار مدیریت استراتژیکسال انتشار: ۱۴۰۲

فرمت: Word ،Pdf

 

کاربرگ مدیریت استراتژیک گروه صنعتی فولاد ایران

محتویات کاربرگ اول:

۱. این سازمان/شرکت چه کالاها یا خدماتی را ارائه می ‏دهد یا ارائه خواهد کرد؟

۲. ارباب رجوع ها یا مشتریان این سازمان/ شرکت چه کسانی هستند یا خواهند بود؟

۳. این شرکت درچه حوزه ها یا بازارهایی (داخلی/خارجی، انحصاری/رقابتی، تولیدی/خدماتی و…) و در چه محدوده جغرافیایی فعالیت می کند یا خواهدکرد؟

۴. این شرکت برای انجام فعالیت های خود از چه نوع فن آوری و با چه سطح پیشرفتگی بهره می ‏گیرد یا خواهد گرفت؟

۵. چه باورها، ارزش ها، آرمان ها، آرزوها و اولویت های اخلاقی بنیادی بر این شرکت حاکم است؟

۶. این شرکت از چه مزیت رقابتی یا ویژگی متمایزی نسبت به سایر رقب ا یا سازما ن های مشابه خود برخوردار است؟

۷. این شرکت چقدر به کارکنان و مسائل آ ن ها (آسایش، رضایت، خواسته ها و…) اهمیت داده و توجه دارد؟

۸. این شرکت تا چه حد نسبت به مسائل اجتماعی (امور خیریه، حفظ محیط زیست و…)حساس بوده و به تصویر ذهنی جامعه از عملکرد خود اهمیت می دهد؟

۹. در این شرکت تا چه اندازه به بقا، رشد و سودآوری توجه می ‏شود؟

بیانیه مقصد استراتژیک گروه صنعتی فولاد ایران

گروه صنعتی فولاد ایران در شرایط کنونی در حالت سوددهی می باشد و این گروه در حال توسعه بازارهای بین المللی خود با توجه به شرایط تحریم ها می باشد که از این طریق بر میزان سوددهی خود بیفزاید.

محتویات کاربرگ دوم:

  • ماتریس ارزیابی عوامل خارجی
  • فرصت ها
  • تهدیدها
  • تحلیل

محتویات کاربرگ سوم:

  • ماتریس ارزیابی عوامل داخلی
  • قوت ها
  • ضعف ها
  • تحلیل

محتویات کاربرگ چهارم:

  • کاربرگ تشکیل ماتریس سوات (توز) استخراج استراتژی های ممکن
  • دسته بندی استراتژی های ماتریس سوات (توز)

محتویات کاربرگ پنجم:

  • تعیین موقعیت استراتژیک با تشکیل ماتریس داخلی و خارجی

محتویات کاربرگ ششم:

  • تعیین استراتژی های مناسب (برتر)

محتویات کاربرگ هفتم:

  • ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

محتویات کاربرگ هشتم:

  • اولویت بندی استراتژی های مناسب

کاربرگ استراتژیک گروه صنعتی فولاد ایران: کاربرگ مدیریت استراتژیک متشکل از مطالب بالا می باشد که در کاربرگ سفارشی از سوی مشتری شرکت مورد نظر انتخاب می شود و تمامی موارد بالا در قالب ۸ فرم به سوالات جواب داده خواهد شد و در کاربرگ دوم تا هشتم نیز اطلاعات در داخل جدول نیز تکمیل و عدد دهی می باشد.

 

کاربرگ استراتژیک گروه صنعتی فولاد ایران

۱. این سازمان/شرکت چه کالاها یا خدماتی را ارائه می‏ دهد یا ارائه خواهد کرد؟

شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به تولید میلگردهای ساده، آج دار و نبشی، تیرآهن، شمش فولادی، لوله بدون درز، تیرآهن نیمه سبک، لوله های درون چاهی مفتول استحکام بالا مخصوص بتن پیش تنیده پل عابر پیاده، خانه سریع الاحداث می پردازد.

محصولات تولید شده شرکت نیاز های مواد اولیه شرکت های فعال در صنایع نفت و گاز و سایر شرکت ها و همچنین در صنایع ساختمانی و شهرداری ها و اداره راهداری را برآورده می کند.

۲. ارباب رجوع ها یا مشتریان این سازمان/ شرکت چه کسانی هستند یا خواهند بود؟

مشتریان شرکت را شرکت های فعال در صنعت نفت و گاز، گروه خودرو سازی، شرکت های قطعه سازی، شهرداری ها، شرکت های ساختمانی و همچنین شرکت های خارجی زیادی مشتری پر پا قرص شمش های فولای شرکت را تشکیل می دهند.

۳. این شرکت درچه حوزه ها یا بازارهایی(داخلی/خارجی، انحصاری/رقابتی، تولیدی/خدماتی و…) و در چه محدوده جغرافیایی فعالیت می کند یا خواهدکرد؟

محصولات گروه ملی صنعتی فولاد ایران در داخل کشور و در بازار بین المللی همچون چین، روسیه و کشورهای همسایه ایران همچون عراق، افغانستان و پاکستان و ترکیه بفروش می رسد.

۴. این شرکت برای انجام فعالیت های خود از چه نوع فن آوری و با چه سطح پیشرفتگی بهره می‏گیرد یا خواهدگرفت؟

شرکت در تولید محصولات خود با بهره گیری از دستگاههای مجهز مثل دستگاه جوش زیر پودری، دستگاه پرس، خم کن، گیوتین و… قادر به ساخت انواع استراکچرها، فونداسیون ها، سوله، تعمیر و جوشکاری قطعات فولادی و غیر فولادی می باشد. گروه ملی صنعتی ایران همچنین  با داشتن کوره های الکتریکی باعث بهبود خواص مکانیکی مواد و افزایش عمر مفید قطعات و بالا بردن استحکام کششی و رفع تنش های پسماند محصولات تولیدی می شود.

۵. چه باورها، ارزش ها، آرمان ها، آرزوها و اولویت های اخلاقی بنیادی بر این شرکت حاکم است؟

گروه ملی صنعتی فولاد ایران ارزش هایی همچون رعایت ارزش های اسلامی و تقویت وجدان کاری، حفظ کرامت انسانی، ارزش افزایی برای مشتری و سایر ذی‌نفعان، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و پایبندی به قوانین و مقررات، کارگروهی، خلاقیت، نوآوری و بهبود مستمر را سرلوحه کار خود قرار داده است.

۶. این شرکت از چه مزیت رقابتی یا ویژگی متمایزی نسبت به سایر رقبا یا سازمان های مشابه خود برخوردار است؟

از مزایایی که گروه ملی صنعتی را از دیگر رقبایش متمایز می نماید تنوع تولید محصولات می باشد که توسط کارشناسان  و متخصصان این مجتمع  با تحقیق و بررسی به عمل آمده به این مهم دست یافته اند.

۷. این شرکت چقدر به کارکنان و مسائل آن ها (آسایش، رضایت، خواسته ها و…) اهمیت داده و توجه دارد؟

گروه ملی صنعتی فولاد ایران توجه ویژه ای به نیروی انسانی خود دارد شرایطی از قبیل حفظ ایمنی و سلامت کارکنان، تامین مسکن کارکنان و امنیت شغلی و شایسته سالاری را برای کارکنان شرکت فراهم آورده است.

۸. این شرکت تا چه حد نسبت به مسائل اجتماعی (امور خیریه ، حفظ محیط زیست و…)حساس بوده و به تصویر ذهنی جامعه از عملکرد خود اهمیت می دهد؟

طرح های توسعه گروه صنعتی فولاد ایران با توجه به مسائل زیست محیطی از انواع مختلف فیلترها  جهت جلوگیری از آلودگی هوا، تصفیه پساب صنعتی و سیستم مدار بسته خنک کننده اجرایی شده است.

شرکت خانه های سریع الاحداث را جهت برپایی سریع در مناطقی است که در معرض حوادثی از قبیل زلزله، سیل، طوفان‌،‌ رانش زمین و دیگر حوادث غیر مترقبه قرار گرفته اند، بکار می برد.

۹. در این شرکت تا چه اندازه به بقا، رشد و سودآوری توجه می‏ شود؟

گروه صنعتی فولاد ایران در شرایط کنونی در حالت سوددهی می باشد و این گروه در حال توسعه بازارهای بین المللی خود با توجه به شرایط تحریم ها می باشد که از این طریق بر میزان سوددهی خود بیفزاید.

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

279 بازدید