پروژه ۲۳: نمونه تحلیل آماری به روش فازی انتخاب تأمین کننده

تحلیل: تحلیل آماری به روش فازی انتخاب تأمین کننده به روش‌ تصمیم‌گیری چند معیاره در شرایط فازی

شاخه پروپوزال رشته: مدیریت صنعتی

مقطع پروپوزال مقطع: مقاطع ارشد

تعداد صفحه تعداد صفحات: ۳۰ صفحه

فرمت: Pdf & Word

قیمت: ۱۲۵۰۰ تومان

 

[stextbox id=”grey” caption=”مختصری از توضیحات” collapsing=”true” collapsed=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

روش AHP فازی و رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان

این تحقق به انتخاب معیارها برای ارزیابی با استفاده از روش AHP فازی و رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان با استفاده از رویکرد تاپسیس فازی پرداخته است. با توجه به اینکه در این پژوهش هدف شناسایی عوامل و معیارهای موثر بر رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و میزان اهمیت هر یک از آنهاست، بنابراین می‌توان تحقیق را در قالب تحقیقات توصیفی طبقه بندی نمود.

هدف تحقیق
انتخاب مناسب‌ترین تأمین‌کنند با استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره در شرایط فازی، یکی از اهداف تحقیق به شمار می‌آید.

تعیین مهمترین شاخص‌های مؤثر

به منظور تعیین مهمترین معیارهای انتخاب تأمین‌کننده، پرسشنامه نوع اول که شامل ۳۳ شاخص بود تنظیم و طراحی شد. در این پرشنامه از پاسخ‌دهندگان درخواست شد تا اهمیت هر یک از شاخص‌های مندرج در پرسشنامه را در یک طیف ۷‌تایی لیکرت (خیلی زیاد، زیاد، نسبتاً زیاد، متوسط، نسبتاً کم، کم، خیلیکم) مشخص کنند. پس از جمع‌آوری پرسشنامه‌ها، با استفاده از آزمون فرض فازی مهمترین معیارهای مؤثر تعیین شد. فرضیه‌های آزمون بر اساس طیف ۷‌تایی و برای هر معیار پیشنهادی به صورت زیر تدوین شده است.

تعیین درجه اهمیت معیارها

به منظور تعیین درجه اهمیت معیارهای مؤثر در ارزیابی تأمین‌کنندگان، از روش‌های ذهنی و عینی استفاده شد. بر این اساس با طراحی پرسشنامه و انجام مقایسات زوجی توسط صاحب‌نظران صنعت و با استفاده از پرسشنامه نوع دوم و بر مبنای تکنیک AHP فازی وزن شاخص‌های منتج از پرسشنامه اول و آزمون فرض فازی محاسبه می شود

 

فایل مورد نظر فصل چهارم بصورت کامل همرا باه تجزیه و تحلیل به به روش فازی می باشد.

کاربران سایت جهت ارتقا و کیفیت سایت و همچنین جهت دریافت پرسش ها می توانند از طریق شماره تماس ذیل و یا فرم تماس و سایت از طریق شماره واتس اپ و تلگرام شماره های ۰۹۱۲۰۳۲۳۲۲۵ و یا ۰۹۳۹۰۹۵۹۹۸۲ با ما مکاتبه نمایند.

[/stextbox]

تحلیل آماری پایان نامه در مدیر 123

پروپوزال های مدیریتیسفارش پروپوزال

پشتیبانی مدیر123

فرم تماس با ما

 

 

206 بازدید