پروژه رنگ برند و بسته بندی نایک

توضیح پروژه: بررسی رنگ آرم و بسته بندی محصولات شرکت نایک در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان

فرمت: pdf ،Word

http://modir3-3.ir/images/tarikh.png تعداد صفحات: ۵ صفحه

پروژه رنگ برند و بسته بندی نایک

پروژه رنگ برند و بسته بندی نایک

این پروژه یک پروژه کلاسی در پاسخ به سوالات ذیل در رابطه با شرکت نایک می باشد.

  • آیا شرکتی که در سطح جهانی فعالیت می کند باید رنگ آرم و بسته بندی اش را متناسب با هر منطقه جغرافیایی تغییر دهد؟
  • چگونه ممکن است این موضوع بر نگرش مصرف کننده نسبت به شرکت و محصولاتش تاثیر گذارد ؟

۴ صفحه Word و Pdf

پروژه رنگ برند و بسته بندی نایک

تاریخچه شرکت نایک

شرکت نایک (Nike)‏ از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک، کفش و لوازم ورزشی جهان است. این شرکت ابتدا در سال ۱۹۶۴ به نام بلو ریبان اسپرت توسط بیل باورمن و فیل نایت تاسیس شد. نام شرکت ۳۰ می ۱۹۷۸ به نایکی تغییر نام یافت. نایک در زبان یونانی به معنای الهه پیروزی می‌باشد. این شرکت چند ملیتی به طراحی، توسعه، تولید و بازاریابی جهانی و فروش کفش، پوشاک، تجهیزات، لوازم و خدمات مشغول است. شعب اصلی شرکت واشنگتن کانتی، اورگون، ایالات متحده فعال است.

لوگوی شرکت نایک

لوگو مربوط به مارک شرکت نایک یکی از معروفترین لوگوهای دنیا است. شاید کمتر کسی باشد که با دیدن این علامت به یاد مارک معروف نایک نیفتد. این مارک در دنیا به “!JUST DO IT” معروف است. سوپراستارهای زیادی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams از این مارک استفاده می کنند.

نام شرکت نایک برگرفته از الهه پیروزی در یونان باستان است. همچنین لوگوی شرکت نایک در سال ۱۹۷۱ توسط کارولین داویتسون طراحی شد. منظور از این لوگو بالهای الهه پیروزی است. اولین باری که لوگوی شرکت نایک در سال ۱۹۷۱ طراحی گشت نام نایک با رنگ نارنجی بر بالای این تصویر نوشته می شد. آرم چک مارک معروف در سال ۱۹۹۵ به طور رسمی به عنوان آرم تجاری شرکت نایک ثبت گشت.

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

146 بازدید