پروژه استراتژی های شرکت BMW

عنوان پاورپوینت: استراتژی های شرکت BMW

تعداد اسلاید: ۲۵ اسلاید

فرمت: powerpoint

 

strategic management bmw

پروژه استراتژی های شرکت BMW

پروژه استراتژی های شرکت BMW: استراتژی گروه BMW  برای تحرک پایدار بسیار فراتر از رانندگی محلی است. تعادل محیطی هر وسیله نقلیه به طور کامل تجزیه و تحلیل و بهینه سازی می شود: از انتخاب مواد تا تولید، در طول عمر مفید آن، تا قابلیت بازیافت. برای صرفه جویی در منابع و کاهش انتشار CO2 ، تولید از برق به طور انحصاری از منابع تجدید پذیر انرژی مانند باد و برق استفاده می کند.

زیربنای شارژ با جعبه های دیواری کارآمد در خانه ها و گاراژهای زیرزمینی، ایستگاه های شارژ با قدرت بالا در امتداد بزرگراه ها و پست های شارژ عمومی در مراکز شهرها و مناطق مسکونی به طور مداوم در حال گسترش است و زمان شارژ نیز کوتاه می شود. رانندگانی که می خواهند در سفرهای طولانی تر به تنهایی از نیروی الکتریکی استفاده کنند، اغلب می توانند در مدت زمانی که برای استراحت قهوه طول می کشد، وسیله نقلیه خود را برای مرحله بعدی شارژ کنند.

چرا باید در BMW سرمایه گذاری کرد؟

  • کلاس اول خودرو سازی
  • ما در تعیین استانداردهای خودرو و حق بیمه فردی فردا، نقشی پیشگامانه داریم.
  • پایداری، گروه BMW  یک شرکت کاملاً پایدار است که مسئولیت خودروی پایدار در آینده را بر عهده دارد. هر سرمایه گذاری در BMW  یک سرمایه گذاری پایدار است.
  • نوآوری و انعطاف پذیری، گروه BMW  پیشگام نوآوری در صنعت خودرو است.
  • مدل تجارت ما مبتنی بر تحول و انعطاف پذیری مداوم است با بیش از ۱۰۰ سال تجربه موفق.
  • برق: با توجه به انعطاف پذیری و نیروگاه های دائمی ما، ما یک وسیله نقلیه الکتریکی باتری قانع کننده خواهیم داشت که از سال ۲۰۲۳ ۹۰ درصد از بخش های فعلی بازار را پوشش می دهد.
  • دیجیتال سازی، ما استانداردهای دیجیتالی سازی و اتصال وسایل نقلیه خود را تعیین می کنیم و در ارتقا نرم افزارهای از راه دور از مزیت رقابتی خود استفاده می کنیم.

مزایای رقابتی شرکت بی ام و

برخی از مزایای رقابتی شرکت جدای طیف وسیع محصولات شرکت، شامل شبکه تولید و توزیع جهانی آن است. تمرکز آن بر تحقیق و توسعه، و همچنین شناخته شدن قوی برند جهانی، به آن کمک کرده است تا در سطح جهانی گسترش یابد و به یک برند برتر خودرو برتر تبدیل شود.

پروژه های مشابه آماده مدیریت استراتژیک

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

271 بازدید