پرسشنامه ۲۸۷: نقش تبلیغات در رسانه های اجتماعی

هدف پرسشنامه: بررسی نقش تبلیغات در رسانه های اجتماعی

فرمت: Word

?تعداد سوال: ۳۰ سوال ۹ مولفه

شیوه نمره گذاری: دارد

پایایی و روایی: دارد

مدل مفهومی: دارد

منبع: دارد

 

[stextbox id=”grey” caption=”توضیحات” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

رسانه های اجتماعی

امروزه فعالیت های اینترنتی عموما شامل “فعالیت های مربوط به رسانه جمعی” هستند. عبارت “رسانه جمعی” به طور کلی به معنی راه های مختلفی است که کاربران اینترنت از طریق آنها با یکدیگر تعامل میکنند، و شامل فعالیت هایی نظیر ساخت بلاگ ها و نظردهی در آنها، به اشتراک گذای محتوا یا ارتباط برقرار کردن با دوستان از طریق سایت های شبکه اجتماعی مانند فیسبوک یا مای اسپیس است. وقتی اعضای جدید به چنین سایت هایی ملحق می شوند، به طور نمونه یک صفحه پروفایل آنلاین می سازند که باعث می شود با دیگر اعضا از طریق ایمیل یا پیغام فوری تماس برقرار کنند. دامنه وسیعی از رسانه های جمعی مانند یوتیوب و فلیکر و سایت های به اشتراک گذاری جمعی از طریق شبکه های اجتماعی مانند لینکدین و فیسبوک وجود دارد (کیرتیسا و کاراهامب، ۲۰۱۱).

از نظر تحقیقات بازاریابی، فرصتی برای ساخت یک عنوان تجاری از طریق جامعه کاربرانی که رفتار و نظرهایشان در سایت با ارزش است، وجود دارد. یک روش در تحقیقات بازار برای انجمن های کاربری برای کالا یا خدمات ایجاد شده است. بعلاوه، اطلاعات میتواند طبق کد پستی دسته بندی شده و مقارن با خدمات استفاده شود (هاردی، ۲۰۱۰). بعلاوه، دایناسا (۲۰۱۰) اشاره کرده که با ظهور شبکه اجتماعی، بخش های بازاریابی جدید مطابق کارها و احساس آنها ساخته شده است.

پرسشنامه فوق متشکل از ۳۰ سوال و ۹ مولفه (جذابیت هیجانی، آگاهی بخشی، خلاقیت تبلیغ، نگرانی های حریم خصوصی، رفتار جمعی ادراک شده، هنجار ذهنی، نگرش نسبت به ابراز همدلی، تمایل به بیان همدلی و تمایل به خرید) می باشد همراه با پایایی و روایی و مدل مفهومی به همراه مقاله بیس که به پیوست پرسشنامه رسیده است.

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

پشتیبانی مدیر123

modir123.group@gmail.com

252 بازدید