پاورپوینت فارسی مدیریت ارتباط با مشتری (crm) سری ۱

http://modir3-3.ir/images/ppt123.pngعنوان فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری (crm)

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/page-modir123.com.PNG تعداد اسلاید: ۴۲ اسلاید

 فرمت: powerpoint

 حجم فایل: ۴۱۵ KB

 

[stextbox id=”grey” caption=”خلاصه ای از محتویات پاورپوینت” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

ماموریت های CRM

۱- برای هر مشتری یک پرونده در سیستم ایجاد می شود و کلیه تماسها و سوابق بصورت رکوردهای مستقل به پرونده اضافه می گردد.
۲- هنگام تماس مستقیم و یا پیام مشتری،‌پرونده در اختیار پاسخ دهنده قرار می گیرد تا پاسخ گویی به مشتری بر مبنای سوابق وی صورت پذیرد.
۳- نیازهای آتی مشتری ثبت می شود تا در سر رسید به مشتری تذکر داده شود.
۴- سوالات مشتریان و پاسخ سازمان در یک نظام درختی ثبت می شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود می آید و سازمان دانا می شود. پاسخ اوپراتور به مشتری صرفا از طریق این درخت انجام می شود تا هزینه پاسخ گویی کاهش یابد.

معرفی نرم افزار CRM

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (crm) : نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی به ایجاد و حفظ نگرشی روشن از مشتریان خود از لحظه خرید تا پس از آن داشته باشید. با استفاده از ابزارهای فروش، بازاریابی و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری روشی مناسب، سریع و قابل انعطاف به شمار می آید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا رشدی مداوم در فرآیند کسب و کار خود داشته باشید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به راحتی برای افراد امکان مدیریت ارتباط با مشتری را بدون آشنایی با نرم افزارهای جدید فراهم می نماید. همچنین به کاربران اجازه می دهد بدون استفاده از پشتیبان فنی به ایجاد و درج روند کار و گزارشات بپردازند.

نرم افزار CRM با ارائه نتایج به شما کمک می کند تا تصمیمات خود را از روی آگاهی اتخاذ کرده و با اطلاع کامل به سرمایه گذاری در زمان، بودجه  و منابع بپردازید. بعلاوه با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی برنامه ریزی های خود را بهبود داده و به پیش بینی مسایل آتی  فائق آیید.

نرم افزار CRM، ارتباط جهانی کسب و کار شما را با در اختیار داشتن زبان های مختلف، ارزهای متنوع و زمان های مختلف دنیا تسهیل می کند. این نرم افزار، بر اساس استاندارد فناوریهای روز صنعت طراحی شده و قابل اعتماد و کامل می باشد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، به راحتی در فضای IT هر شرکت قرار گرفته و شامل مجموعه کاملی از بازاریابی، فروش و ارائه خدمات می باشد که می تواند نیازهای موجود در کسب و کار را برطرف نماید.

مزیت های CRM

  • مدیریت فروش

₋ مدیریت فرصت
₋ مدیریت فرآیندهای فروش
₋ مدیریت رقبا
₋ مدیریت ادبیات فروش

  • مدیریت بازاریابی

₋ مدیریت فعالیت های رقابتی
₋ مدیریت فهرست سازی اهداف
₋ مدیریت پاسخگویی به رقباپ

  • مدیریت خدمات به مشتریان

₋ مدیریت ارتباطات
₋ مدیریت خدمات به مشتریان
₋ مدیریت دانش محور
₋ مدیریت زمانبدی خدمات

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

 

سفارش مشاوره پایان نامه

پشتیبانی مدیر123

352 بازدید