پاورپوینت اخلاق حرفه ای و سازمانی

عنوان پاورپوینت: اخلاق حرفه ای و سازمانی

تعداد اسلاید: ۳۸ اسلاید

فرمت: powerpoint و pdf

 

[stextbox id=”grey” caption=”قسمتی از مطالب پاورپوینت” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

پاورپوینت اخلاق حرفه ای و سازمانی

 

توضیحات پاورپوینت اخلاق حرفه ای و سازمانی

این پاورپوینت در ۳۸ اسلاید مربوط به فصل چهارم: مدیریت منابع انسانی پیشرفته مبحث  اخلاق حرفه ای و سازمانی می باشد.

مقدمه

با تحولات تکنولوژی و بخصوص توسعه اقتصادی و اجتماعی که جایگاهی خاص برای فرد قائل بود،ابزارهای کنترل و پایش منابع انسانی، دستخوش تغییراتی شد. در دوره هایی از مدیریت که سخن از انعطاف سازمانها در مقابل تغییرات بازار مطرح می شود، قابلیت تغییرپذیری کارکنان و در عین حال انگیزه برای این امر بسیار کلیدی است. در همین راستا طراحان مدل های مدیریت استفاده صرف از تکنولوژی را برای برخورد با منابع انسانی مطلوب نمی دانند؛ چرا که بدون کار تیمی و انگیزه برای نوآوری و خلاقیت، سازمان ها قدرت رقابتی خود را از دست خواهند داد و اینجاست که دانش مردم شناسی در مدل ها به کار گرفته می شود.

تعریف اخلاق

اخلاق عبارتست از «یک مجموعه از اصول و باورهای اخلاقی و ارزش های حاکم بر رفتار فرد با در نظر گرفتن آنچه که صحیح و یا غلط است». اخلاق، اصول حاکم بر رفتار افراد یا گروههای انسانی است که بر پایه آن می توانند صواب را از ناصواب و خوب را از بد تشخیص دهند.

همچنین می توان گفت اخلاق مجموعه ای از اصول، فرضیات یا ضوابطی است که بر پایه آنها افراد یا نهادها باید رفتار خود را تنظیم نمایند. این ضوابط یا اصول بر اساس احترام انسان به خود، دیگران و به مفهوم وسیع کلمه محیطی که در آن به سر می برد پایه گذاری شده اند.

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

169 بازدید