مقاله IEEE: تحقیقات بر روی نحوه انتشار بازاریابی ویروسی

عنوان انگلیسی مقاله: Research on Propagation Mechanism of Viral Marketing

ترجمه عنوان مقاله: تحقیقات بر روی نحوه انتشار بازاریابی ویروسی

رشته: مدیریت بازاریابی

سال انتشار: ۲۰۱۱

تعداد صفحات مقاله انگلیسی: ۳ صفحه

منبع: IEEE

نوع فایل: pdf

 دانلود رایگان مقاله

 

[stextbox id=”grey” caption=”چکیده مقاله” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

مقاله بازاریابی ویروسی

مقاله بازاریابی ویروسی: با افزایش محبوبیت اینترنت، تبلیغات آنلاین به طرز چشم گیری افزایش می یابد. اما مصونیت کاربران در تبلیغات هر چه بیشتر تقویت می شود و معنی تحریم بیشتر و بیشتر می شود. چگونه می توان مشتریان را وادار کرد که ارتباطات بازاریابی را بپذیرند؟ “بازاریابی ویروسی” با بهره گیری از ستایش عموم مشتریان، میلیون ها گیرنده را در بر می گیرد.

عموم مردم به درک تأثیر اهرم تبلیغ بازاریابی کمک می کنند. این پایان نامه ادبیات مربوط به بازاریابی ویروسی را مرور می کند و تجزیه و تحلیل عمیقی بر اصول انتشار بازاریابی ویروسی انجام می دهد. برخی از مراحل موفقیت آمیز در بازاریابی ویروسی را خلاصه می کند و در پایان نتیجه گیری و پیشنهادات را ارائه می دهد.

کلمات کلیدی: بازاریابی ویروسی؛ مکانیسم انتشار شبکه اجتماعی؛ فناوری اطلاعات.

تفسیر مفهوم بازاریابی ویروسی

هنگامی که هات میل در سال ۱۹۹۶ ایمیل رایگان را راه اندازی کرد، برای تسهیل ثبت نام برای گیرندگان ایمیل هات میل، پیوندی را از طریق ایمیل تنظیم کرد. به این ترتیب، هنگام ارسال ایمیل، کاربر تبلیغات رایگان Hotmail را ایجاد می کند. هات میل طی یک و نیم سال پس از تأسیس، ۱۲ میلیون کاربر را به خود جلب کرد. رقبای آن ۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری سنگین برای تبلیغات سنتی انجام دادند، اما خیلی کم به نتیجه رسیدند.

بنابراین، روش جدید بازاریابی صنعت را متحیر کرد. سرمایه گذاران آمریکایی، تیم دراپر و استیو جوروتسون، هنگام اظهار نظر در مورد حادثه، مفهوم “بازاریابی ویروسی” را مطرح کردند. ویروس های دیجیتال می توانند در سطح بین المللی با سرعت بیشتری نسبت به ویروس های بیولوژیکی که از طریق عطسه یا دست دادن به مجاورت فیزیکی میزبان متکی هستند، گسترش یابند. Hotmail بزرگترین ارائه دهنده ایمیل در سوئد و هند است علی رغم این واقعیت که هیچ نوع بازاریابی در این کشورها انجام نداده اند.

[/stextbox]

http://modir3-3.ir/images/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87%20%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.png

 

124 بازدید