مقاله متنی بازاریابی چریکی با موبایل

بازاریابی چریکی با موبایل

مقاله متنی بازاریابی چریکی با موبایل

بازاریابی باتلفن همراه بر انتقال پیام از طریق گوشی های تلفن همراه تاکید دارد. دراینجا، نقطه آغاز استفاده از بازاریابی پارتیزانی این واقعیت است که امروزه گوشی های هوشمند وضعیت پایداری برای بسیاری از مردم در تمام شرایط زندگی پیشرفته یافته اند، در نتیجه مصرف کننده را در هر زمان در نزدیکی قرار می دهند. باارسال پیامهای خلاق وطنز آمیز، به عنوان مثال از طریق SMS، هدف این است که نه تنها پیام های تبلیغاتی فورا خوانده شده و جذب شوند، بلکه  ایده آل اینست که بلافاصله به دوستان و آشنایان فرستاده شوند. ارتباط نزدیک با بازاریابی ویروسی آشکار است. باگسترش گزینه هایی مانند مادون قرمز، بلوتوث و MMS و متنوع تر شدن پیوسته آنها، اهمیت بازارارتباطات تلفن همراه برای شرکت ها همچنان روبه رشد است.

دراجرای آزادی سینما تریلر در مورد فیلم “پنهان و جستجوگر” شرکت تولیدی فاکس درقرن بیستم، ۱۰۰۰۰۰ پیام برای جوانان با محتوای زیر ارسال کرد: “چرا شما به نوبه خود در اطراف نمی گردید؟ …” با استفاده از پیمایش این پیام رو به پایین، افراد  به صورت اولیه قادر به کشف راه حل های لازم بودند،مثلا: “شما من را نمیبینید، من مخفی شده ام.” پنهان کردن وجستجو، یک فیلم هیجان انگیز ترسناک در حال حاضر در سینما است.www.fox.de  

بازاریابی چریکی تعجب برانگیز

بازاریابی چریکی تعجب برانگیز شامل ابزار بازاریابی محیطی و بازاریابی احساس است.

بازاریابی محیطی یا پیرامونی

رسانه محیطی واژه ای است که همه رسانه های تبلیغاتی غیر کلاسیک را دربر می گیرد. رسانه های محیطی در محیط زندگی مستقیم مصرف کنندگان قرار می گیرند و یکپارچه  می شوند، بنابراین نه تنها به عنوان آزار دهنده درک نمی شوند، بلکه اغلب به عنوان (به عنوان مثال کارت پستال در میخانه های مرسوم مد روز، نمونه های ژل دوش در رختکن استودیوهای تناسب اندام) دوست داشتنی و اصلی دیده می شوند.

ترجمه مقاله بازاریابی پارتیزانی یا چریکی، بازاریابی نوآورانه و یا ویروسی و آلوده کننده؟منبع: Modir123.com

 

118 بازدید