مقاله فارسی شناسایی عوامل موثر بر کارایی سیستم ارتباط با مشتری بانک

عنوان مقاله: شناسایی عوامل موثر بر کارایی سیستم ارتباط با مشتری بانک کشاورزی استان کرمانشاه

مقطع پروپوزال نویسنده: یارویسی

رشته: بازاریابی

فرمت: pdf

حجم فایل: ۶۷۱ KB

 منبع: پنجمین همایش حسابداری و مدیریت

[stextbox id=”grey” caption=”چکیده مقاله” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

استراتژی سیستم ارتباط با مشتری

استراتژی سیستم ارتباط با مشتری: فبل از آغاز کارهای اجرایی CRM بازرسی شرایط فعلی می باشد انجام گیرد، نظیر مهارت های کاری با مشتریان، تصمیمات غلط و شکست ها، رقبا، طرفین، مشتریان و همچنین نیازهای شرکت برای استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیل و همچنین تعیین می گردد راهکار مدیریت ارتباط با مشتری پایه ای برای خلق و اجرای سیستم رابطه مشتری ایجاد کرده است، بر همین اساس این عنصر در مدل در پشت مرزهای سیستم دیده شده اما حذف نمی گردد.

روابط تجاری محور: وظیفه هر شرکت خدمات رسانی سود ده و موثر از هزینه کیفی برای مشتریان است. به منظور رسیدن به اهداف، بذل توجه بیشتر به چنین روش های خلق ارزش مرتبط با خدمات مشتری همانند توسعه خرید، توسعه وفاداری، گردآوری داده ها، تقسیم بندی مشتریان، سرویس دهی به مشتریان زمامی که خود شرکت آن را انجام داده ضروری است. در این مدل عنصر مشتری اصلی ترین و مهم ترین عنصر است.

فن آوری اطلاعات

قابلیت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات انباشته شده، قابلیت دسترسی به اطلاعات مکان های دور به لحاظ جغرافیایی، بهینه سازی استفاده از زمان کار، کاهش تاثیر منفی تغییر کارکنان بوسیله مدیریت ارتیباط با مشتری حفظ رابطه بین یک مشتری و اپراتور سرویس بوسیله هر کدام از رسانه های ارتباطی ممکن می گردد. این رسانه ها می توانند پست، ایمیل، تلفن همراه، اینترنت، ملاقات های شخصی و غیره باشند. در مدل این عناصر هم در روش بازاریابی اقتصادی و هم رابطه ای کاملا اهمیت دارند. مدیریت ارتباط با مشتری سریع و موثر دقیقا به تکنولوژی انتخاب بستکی دارد.

تکنولوژی

تکنولوژی جدید در این زمینه می تواند فرایند ها مدیریت ارتباط با مشتری را سرعت بخشیده و تسهیل نمایند، بنایراین با استفاده از آن ها می توانیم خدمات بهتری به مشتریان عرضه کرده و نیازشان را به روش برآورده ساخته که دارای خدمات سریع جدید و معتبر در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری خودمان باشیم.

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

پشتیبانی مدیر123

 

119 بازدید