مقاله فارسی با رویکرد دلفی خلاصه ای از ۴ مقاله بیس isi همراه با مقاله بیس

عنوان مقاله: ارزیابی ترکیب پانل دلفی به منظور پیش بینی استراتژیک یک مقایسه از پانل های مبتنی بر شرکت کنندگان درون _ رابطه قوم نگاری به کسب و کار نوآوری _ کمک به کاوش تجربه نام تجاری و عوامل زمینه روش تمرکز گروه _ توسعه تئوری مبتنی بر تحقیقات در زمینه گردشگری

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/reshte-modir123.com.png رشته: مدیریت

 فرمت: word

http://modir3-3.ir/TRANS/modir123.com/page-modir123.com.PNG تعداد صفحات: ۷ صفحه

حجم فایل: ۱۶۹ KB

 منبع: ساینس دایرکت

چکیده مقاله رابطه قوم نگاری به کسب و کار نوآوری

این مقاله روش هایی برای کمک به شرکت ها در ایجاد فرایندهایی است که بر قومیت مصرف کننده، قوم نگاری مشتری و برنامه ریزی تجاری سازی به عنوان اجزای نوآوری در بازارهای بالغ و معتبر مصرف کننده یا صنعتی تأکید می کند. این مقاله به منظور افزایش میزان موفقیت نوآوری های محصول جدید برای نوآوری تیم های چند منظوره و مدیریت ارشد جدید نوشته شده است.

چکیده کمک به کاوش تجربه نام تجاری و عوامل زمینه روش تمرکز گروه

صنعت خودروی مالزی بسیار گسترده است و این امر باعث ایجاد چارچوبی سازنده محلی برای حفظ نام تجاری در بازار می شود. که  به طور قابل ملاحظه ای، رفتار مصرف کننده مالزی را در خرید خودرو تغییر داده است. اهمیت تجارب تجاری از دیدگاه مالزیایی ها بسیار حیاتی است زیرا به نشانه های بیرونی و تجربه در خرید آنها بستگی دارد.

در واقع، تجارب نام تجاری توجه بیشتر بازاریابان را به همراه دارد، اما هنوز هم کمبود تحقیقات تجربی وجود دارد. این تحقیق تجربه و احساسات مصرف کننده را در مصرف نام تجاری اتومبیل ملی نشان می دهد. گروه تمرکز به دو دسته Proton  و Perodua از جوانان شهری در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ ساله با حداقل استفاده یک سال تقسیم شده اند. این جلسه مخاطبان را به سخنان آزادانه تشویق می کند تا احساسات خود را در مورد مدل خودرو ملی خود بیان کنند. مدیرعامل دو جلسه را تشکیل داد که شامل ده پانل بود، در نتیجه مجموع ۲۰ پانل شرکت داشتند.گفتگوها به این ترتیب انجام شد.

پشتیبانی مدیر123

 

134 بازدید

 برچسب ها: