تاریخچه و چشم انداز شرکت IBM

شرکت IBM

مدیریت استراتژیک شرکت آی بی ام

 

تاریخچه شرکت IBM

چشم انداز شرکت IBM : شرکت آی بی ام (IBM) که نام آن برگرفته از عبارت ماشین های تجاری بین  المللی است یک شرکت آمریکایی است که در زمینه فناوری فعالیت می کند. این شرکت که با نام آبی بزرگ  نیز شناخته می شود به فروش سخت افزار و نرم افزار رایانه ای مشغول بوده و به ارائه خدمات زیربنایی، هاستینگ و مشاوره ای در حوزه های رایانه ای و نانو تکنولوژی می پردازد. دفتر اصلی این شرکت در نیویورک ایلات متحده امریکا است.

نفسی دوباره برای حیات شرکت IBM در سال ۱۹۹۳ میلادی با رسیدن گرستنر به ریاست IBM رخ داد. گرستنر یا بهره گیری از تصمیمات درست خود من جمله فروش بخش های زیان ده شرکت در سال ۱۹۹۴ و تعدیل نیروی ۲۲۰ هزار نفری توانست از هزینه های اضافی شرکت بکاهد و شرکت را به مرحله سود آوری برساند. یکی از استراتژی های شرکت که به سودآوری IBM منجر شده افزایش ارزش و اعتبار برند شرکت بوده است.

 

مأموریت شرکت IBM

تلاش برای اختراع، توسعه و ساخت پیشرفته ترین صنعت فن آوری اطلاعات، از جمله سیستم های کامپیوتری، نرم افزار، سیستم های ذخیره سازی و میکروالکترونیک است. ما این فناوری های پیشرفته را ازطریق راه حلهای حرفه‌ای و ارائه خدمات در سراسر دنیا به ارزش برای مشتریانمان ترجمه و تبدیل می کنیم.
صدای جهانی پیشرو برای افراد و سازمان های علاقه مند به فن آوری مربوط به IBM.
ارسال یک پیام خصوصی ارائه دهنده آموزش ابتدایی از فن آوری اطلاعات و مهارت های حرفه ای.
رشد حرفه ای ذاتی و موفقیت سازمانی است.
موثر ترین کاتالیزور برای تبدیل مورد نیاز تکنولوژی را به راه حل.

چشم انداز شرکت IBM

رهبر شناخته شده و منبع صنعت برای حمایت، جامعه و آموزش و پرورش در محاسبات کسب و کار است.

با کلیک بر تصویر زیر پروژه مدیریت استراتژیک IBM را با فرمت پاورپوینت و ورد دانلود نمایید

مدیریت استراتژیک شرکت آی بی ام (IBM)

217 بازدید