تاریخچه و چشم انداز شرکت جنرال موتورز

شرکت جنرال موتورز

https://modir123.com/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c%da%a9-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%ac%d9%86%d8%b1%d8%a7%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%b2-gm/

تاریخچه و چشم انداز شرکت جنرال موتورز

جنرال موتورز: (General Motors)‏ یا به اختصار جِی‌ام، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان خودرو است که مرکز آن در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.
این کمپانی که در سال ۱۹۰۸ در دیترویت میشیگان تأسیس شد تولید کننده خودروهای پرطرفدار شورلت، بیوک، جی‌ام‌سی، و کادیلاک و همچنین خودروهای اپل، الدزموبیل، هولدن، سوزوکی، ایسوزو، و واکسهال در کانادا، اروپا، آمریکای لاتین، و آسیای میانه است.

چشم انداز (Vision) شرکت جنرال موتورز

رهبر جهانی در حوزه حمل و نقل و محصولات و خدمات مرتبط ،به وجدآوردن مشتری ازطریق بهبود مستمر باتوجه به کار تیمی، درستی و نوآوری کارکنان شرکت.

ماموریت (Mission)

شرکت جنرال موتورز

ماموریت جنرال موتورز چنین است:
به لحاظ اجتماعی در عملکرد های خود در سراسر جهان متعهد می باشد، خدمات و محصولاتی با کیفیت برای مشتریان فراهم سازد که از ارزش ودرجه بالایی برخوردارب اشد و همچنین کارکنان و شرکاء و افرادی که در کسب و کار با این شرکت همکاری دارند دراین موفقیت سهیم بوده و سهام داران شرکت عایدات مالی و درآمد های سطح بالا و مستمری درقبال سرمایه گذاری خود  دراین شرکت دریافت خواهند کرد.

جنرال موتورز دراین بیانیه، چهار اولویت فرهنگی برای موفقیت کسب و کار خود تعریف کرده است:

۱ – افزایش کمی و کیفی تولید و تمرکز بر مشتری
۲ – عمل کردن به عنوان یک شرکت یکپارچه
۳ – مشارکت در تحقق اهداف
۴ – کارکردن همراه با حس شتاب

گرچه بیلی دورانت با همت خویش در سال ۱۹۰۸ کار عظیمی انجام داد و هسته‌های مجزا تولید خودرو و موتور را به هم پیوند داد و جنرال موتورز را تاسیس کرد و تا مدتی نیز رهبری شرکت را برعهده گرفت، اما بدون تردید، نامی که در سابقه و تاریخچه یکصدساله جنرال موتورز به عنوان رهبری تاثیرگذار همواره می‌درخشد، آلفرد اسلوان است.

پروژه های مشابه آماده مدیریت استراتژیک

 

با کلیک بر تصویر زیر پروژه مدیریت استراتژیک جنرال موتورز را با فرمت پاورپوینت و ورد دانلود نمایید

مدیریت استراتژیک شرکت جنرال موتورز (General Motors)

225 بازدید